X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק דיסקונט
▪  ▪  ▪

לפני כחודש (החל מראשית יוני), השיק דיסקונט מהלך שיווקי רחב "מפתח דיסקונט". במסגרת זו הוצע ללקוחות הבנק מחזיקי כרטיס אשראי של דיסקונט (ויזה Cal, דיינרס, מאסטרקארד), ליהנות באופן אוטומטי משילוב היתרונות של אותו כרטיס ומהאפשרות להצטרף לתוכנית חיסכון ייחודית, הצוברת כספים שנצברים מהפעילות המבוצעת בכרטיס האשראי. בנוסף נהנים מחזיקי הכרטיס מהנחות בעשרות רשתות שיווק.
לקוחות הבנק יכולים לבחור לחסוך בשלושה מסלולים:
  • עיגול עסקה ל-5 שקלים או 10 שקלים.
  • צבירת ההנחות וההטבות לחיסכון.
  • השלמת הפקדה בסכום חודשי קבוע.
היום חושף הבנק כי מספר המצטרפים לחיסכון מפתח הוא חסר תקדים. בחמשת השבועות הראשונים לפעילות נפתחו 100,000 אלף תוכניות חיסכון בסכום שנתי מצטבר של 84 מיליון שקלים, עד כה.
רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום של דיסקונט ציין: "המספרים הפתיעו גם אותנו. ידענו שיש לנו מוצר חדשני ואטרקטיבי אבל לא שיערנו היענות בסדרי גודל כאלו. 'חיסכון מפתח' שקושר בין תרבות הצריכה בכרטיסי האשראי לבין ערך החיסכון כשהחיבור ביניהם לגמרי אוטומטי, באמצעות צבירה של סכומים קטנים לטווח ארוך, מבלי שנרגיש, הוא מוצר שמתאים לקהלים רבים בישראל ויש לנו הזכות להיות גם במהלך זה פורצי דרך".
מניתוח הממצאים עולה כי קרוב ל-90% מהמצטרפים בחרו במסלול צבירת ההנחות. 50% הצטרפו לעיגול סכום הרכישות ל-10 שקלים ו-24% הצטרפו למסלול עיגול סכומי הרכישות ל-5 שקלים. נתון נוסף הוא כי שעור של 32% מהמצטרפים קבעו סכום להפקדה משלימה חודשית ובנוסף, 25% הצטרפו ל-3 המסלולים גם יחד.
מגוון רחב של לקוחות הצטרפו ל"מפתח דיסקונט", ביניהם אוכלוסיות שזהו החיסכון הראשון שהם יוזמים בעצמם. מדובר בצעירים, חיילים, סטודנטים בשיעור כולל של 13% מסך החוסכים. השיעור הגבוה ביותר מיוחס למקבלי משכורות ובהם נכללים ציבור רחב של עובדי מדינה. שיעור גבוה ביותר של מצטרפים הינו בגילאי 20-39 (43%).
מבדיקות הבנק עולה, כי המוצר החדש מסייע מאד בביסוס הנאמנות של הלקוח לבנק. הדבר מתבטא הן בשיעור הגבוה של הלקוחות החדשים המצטרפים לתוכנית (32% מהמצטרפים הם בעלי ותק של עד שנתיים בבנק) והן בשיעור הגבוה של לקוחות שהתוכנית מהווה את תוכנית החיסכון הראשונה שלהם (40% מהמצטרפים!).
נתון מפתיע מצביע על כך ש-29% מהמצטרפים לחיסכון הינם בעלי כרטיס אשראי חוץ בנקאי. המשמעות היא ש"מפתח דיסקונט" ממצב את מקומו של כרטיס האשראי של דיסקונט ככרטיס העיקרי של אותם לקוחות. מרבית החוסכים הצטרפו באמצעות סניפי הבנק ואתר האינטרנט.
בחודש אוגוסט צפויים להצטרף להסדר ההנחות שמעניק "מפתח דיסקונט" רשתות מובילות נוספות מתחומי: המזון, האופנה, התקשורת, החשמל, התיירות והתעופה. כמו-כן, מבטיחים בדיסקונט יושק חידוש מהפכני נוסף שעשוי לחסוך למחזיקי "מפתח דיסקונט", סכומים נכבדים מדי חודש.

תאריך:  11/07/2010   |   עודכן:  11/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il