X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ADTECH
▪  ▪  ▪
מיכאל סטורם, דירק פרייטג וארהרד ניומן [צילום: רפי דלויה]

בימים אלו נכנסת חברת הגשת הבאנר (Ad Serving) הבינלאומית ADTECH לישראל, ומשיקה את התוכנה החדשנית לניהול קמפיינים מקוונים. ביום ג' ה-13.7.10, ערכה החברה את אירוע השקתה בישראל, בהשתתפות מנכ"ל ADTECH העולמית וסמנכ"ל ענקית האינטרנט AOL - דרק פרייטאג (Dirk Freytag), מנכ"ל התפעול ADTECH העולמית מנהל פיתוח המוצר ושירות הלקוחות - ארהארד ניומן (Erhard Neumann) ומנהל הפיתוח העסקי האזורי של אירופה וישראל מייקל סטורם (Michael Sturm). החברה היא המובילה בעולם בטכנולוגית הגשת באנר, מחזיקה בנתח שוק הנאמד בלמעלה מ-400 לקוחות, ביותר מ-40 מדינות בעולם. היקף העבודה מוערך על למעלה מ-150 ביליון פרסומות בחודש.
דרק פרייטאג (Dirk Freytag), מנכ"ל ADTECH העולמית וסמנכ"ל AOL, על הכניסה לשוק הישראלי: "ההיכרות של ADTECH לשוק הישראלי, הינה קפיצת מדרגה נוספת בדרך להשגת היעד שלנו להציע את הפיתרון של ADTECH למפרסמים מסביב לעולם. ל-ADTECH יש הזדמנות ענקית בשוק הזה, וזה מאוד מרגש עבורי להיות מעורב באופן ישיר בהשקת החברה בישראל".
חברת ADTECH הוקמה ב-1998 כחברה בינלאומית המתמחה בהצעת פתרונות בתחום הפרסום באינטרנט - Ad Serving. ב-2007 נקנתה ADTECH על-ידי ענקית האינטרנט AOL ומאז היא מהווה עבורה את הפלטפורמה הטכנולוגית לפרסום באינטרנט. כיום החברה חולשת על אירופה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, הודו, דרום אפריקה, פקיסטן ותאילנד.
המונח "הגשת באנר" (Ad Serving), מתאר את הטכנולוגיה והשירותים הממקמים מודעות פרסומת באתרי אינטרנט. חברות המפתחות ומציעות טכנולוגית הגשת באנר מספקות תוכנה שמאפשרת את העלאת המודעות, ספירתן, בחירת המודעות שיפיקו לאתר או למפרסם הכי הרבה כסף ומעקב אחרי התפתחות הקמפיין.
ADTECH כחברה של טכנולוגית הגשת באנר מציעה פיתרון ייחודי: תוכנה חדשנית, פיתרון אחד, אשר מקל על המפרסמים בניהול המידע והאופטימיזציה של הקמפיינים המקוונים. הפיתרון החדשני של ADTECH מציע אינטגרציה טכנולוגית של מדדי הקמפיין השונים בתוכנה אחת, והפקת נתונים וסטטיסטיקות בזמן אמת לצורך ניהול יעיל, מהיר ואיכותי של הקמפיין על-ידי הלקוחות.
הפיתרון של ADTECH מאפשר חיבור ל-CRM של הלקוח, ספירה מהירה ומדויקת של החשיפות, שליטה מלאה על הערך הכספי של הקמפיין, ניהול מלאי: כמה מקום נוצל ומה ניתן להמשיך ולמכור ופרסום המותאם לפי מיקוד ואזור. השימוש בתוכנה מאפשר ללקוחות מזעור סיכונים ועלויות כיוון שהיא מסירה דאגות לגבי: מהירות תגובה, דיוק, זמינות, שינוי והתאמה מחדש להיקפי פעילות משתנים ושמישות. על לקוחותיה של החברה נמנים: משרדי פרסום, סוכנויות לפרסום באינטרנט, מפרסמים ואתרי אינטרנט. בין הלקוחות הבולטים: ICQ, BskyB, SAXO BANK, FOX NETWORKS, ועוד.
בישראל ADTHEC משתפת פעולה עם חברת טכנולוגיות המידע Or-Tec.net הנציגים בישראל. הקשר בין אור-טק לאדטק הינו בשתי מישורים: האחד, מתן שרותי תמיכה בשירות ה-Add server Adtech. במישור השני: פיתוח בשותפות מלאה של אינטגרציה למערכתAdd server Adtech & Microsoft Dynamic CRM. כמו-כן, שיתוף הפעולה מתבטא גם בשיווק, ההדרכה והתמיכה.

תאריך:  14/07/2010   |   עודכן:  14/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמליה אייל
- הודעה מטעם פסטיבל קול המוזיקה
רעיה בלחסן
- הודעה מטעם המועצה האזורית גולן
מיטל רוזנר-בנור
- הודעה מטעם הגן הבוטני
רעיה בלחסן
- הודעה מטעם בוסתן בראשית
עדי וילדר
- הודעה מטעם חברת מכשירי תנועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il