בימים אלו נכנסת חברת הגשת הבאנר (Ad Serving) הבינלאומית ADTECH לישראל, ומשיקה את התוכנה החדשנית לניהול קמפיינים מקוונים. ביום ג' ה-13.7.10, ערכה החברה את אירוע השקתה בישראל, בהשתתפות מנכ"ל ADTECH העולמית וסמנכ"ל ענקית האינטרנט AOL - דרק פרייטאג (Dirk Freytag), מנכ"ל התפעול ADTECH העולמית מנהל פיתוח המוצר ושירות הלקוחות - ארהארד ניומן (Erhard Neumann) ומנהל הפיתוח העסקי האזורי של אירופה וישראל מייקל סטורם (Michael Sturm). החברה היא המובילה בעולם בטכנולוגית הגשת באנר, מחזיקה בנתח שוק הנאמד בלמעלה מ-400 לקוחות, ביותר מ-40 מדינות בעולם. היקף העבודה מוערך על למעלה מ-150 ביליון פרסומות בחודש.
דרק פרייטאג (Dirk Freytag), מנכ"ל ADTECH העולמית וסמנכ"ל AOL, על הכניסה לשוק הישראלי: "ההיכרות של ADTECH לשוק הישראלי, הינה קפיצת מדרגה נוספת בדרך להשגת היעד שלנו להציע את הפיתרון של ADTECH למפרסמים מסביב לעולם. ל-ADTECH יש הזדמנות ענקית בשוק הזה, וזה מאוד מרגש עבורי להיות מעורב באופן ישיר בהשקת החברה בישראל".
חברת ADTECH הוקמה ב-1998 כחברה בינלאומית המתמחה בהצעת פתרונות בתחום הפרסום באינטרנט - Ad Serving. ב-2007 נקנתה ADTECH על-ידי ענקית האינטרנט AOL ומאז היא מהווה עבורה את הפלטפורמה הטכנולוגית לפרסום באינטרנט. כיום החברה חולשת על אירופה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, הודו, דרום אפריקה, פקיסטן ותאילנד.
המונח "הגשת באנר" (Ad Serving), מתאר את הטכנולוגיה והשירותים הממקמים מודעות פרסומת באתרי אינטרנט. חברות המפתחות ומציעות טכנולוגית הגשת באנר מספקות תוכנה שמאפשרת את העלאת המודעות, ספירתן, בחירת המודעות שיפיקו לאתר או למפרסם הכי הרבה כסף ומעקב אחרי התפתחות הקמפיין.
ADTECH כחברה של טכנולוגית הגשת באנר מציעה פיתרון ייחודי: תוכנה חדשנית, פיתרון אחד, אשר מקל על המפרסמים בניהול המידע והאופטימיזציה של הקמפיינים המקוונים. הפיתרון החדשני של ADTECH מציע אינטגרציה טכנולוגית של מדדי הקמפיין השונים בתוכנה אחת, והפקת נתונים וסטטיסטיקות בזמן אמת לצורך ניהול יעיל, מהיר ואיכותי של הקמפיין על-ידי הלקוחות.
הפיתרון של ADTECH מאפשר חיבור ל-CRM של הלקוח, ספירה מהירה ומדויקת של החשיפות, שליטה מלאה על הערך הכספי של הקמפיין, ניהול מלאי: כמה מקום נוצל ומה ניתן להמשיך ולמכור ופרסום המותאם לפי מיקוד ואזור. השימוש בתוכנה מאפשר ללקוחות מזעור סיכונים ועלויות כיוון שהיא מסירה דאגות לגבי: מהירות תגובה, דיוק, זמינות, שינוי והתאמה מחדש להיקפי פעילות משתנים ושמישות. על לקוחותיה של החברה נמנים: משרדי פרסום, סוכנויות לפרסום באינטרנט, מפרסמים ואתרי אינטרנט. בין הלקוחות הבולטים: ICQ, BskyB, SAXO BANK, FOX NETWORKS, ועוד.
בישראל ADTHEC משתפת פעולה עם חברת טכנולוגיות המידע Or-Tec.net הנציגים בישראל. הקשר בין אור-טק לאדטק הינו בשתי מישורים: האחד, מתן שרותי תמיכה בשירות ה-Add server Adtech. במישור השני: פיתוח בשותפות מלאה של אינטגרציה למערכתAdd server Adtech & Microsoft Dynamic CRM. כמו-כן, שיתוף הפעולה מתבטא גם בשיווק, ההדרכה והתמיכה.