X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רנסיס
▪  ▪  ▪

המדען הראשי במשרד התמ"ת אישר לאחרונה מענק פיתוח רחב היקף לחברת רנסיס, מפתחת מובילה של פתרונות משוב ארגוניים, בסך של 6 מיליון שקל. המענק יאפשר לרנסיס לקדם את פיתוח הדור הבא של פתרונות המשוב הארגוניים שלה תוך דגש על פתרון הדגל של החברה, ACE Attentive. פתרון זה מדורג על-ידי אנליסטים כאחד המובילים בעולם בתחום ניהול משוב לקוחות לקוחות מבוסס אירוע (EDF) כפי שמשתקף מדוחות שפורסמו על-ידי חברות המחקר Gartner, DMG ו-Ventana.
מערכת Attentive ACE מאפשרת לדרגי הניהול והשירות בארגונים לבצע מעקב וניהול רציף של חווית הלקוח בכל נקודות המגע עם הלקוח באמצעות משובים וסקרים מונחי אירוע. בצורה זו ניתן לשפר את איכות חווית הלקוח ולחזק את שביעות רצונו על-ידי קבלת תמונה מהימנה ומדויקת בזמן אמת של שביעות רצון הלקוח וביצוע תהליך תחקור ושיפור ממוקד של נקודות חולשה שעולות מהמשובים.
רן ארהרד, מנכ"ל חברת רנסיס, אמר כי "אנו רוצים להודות למדען הראשי על מענק הפיתוח בהיקף משמעותי אשר משקף את האמון שלו ביכולות הטכנולוגיות של רנסיס בתחום פתרונות המשוב הארגוניים. במסגרת תוכנית הפיתוח, נשים דגש משמעותי על פיתוח פתרונות מתקדמים יותר של משובי און ליין הכוללים פורטלים ארגוניים, וחיבור למערכות IVR ו-self-service. מערכות חכמות אלה יאפשרו לארגונים להגדיר ולתזמן במדויק את הכללים על פיהן יועברו המשובים בקרב הלקוחות, לאתר ולזהות משובים חריגים או למקד את תהליכי הבדיקה בהתאם למסקנות שעלו במשובים קודמים. בצורה זו יוכלו ארגונים לקבל תמונה ברורה יותר של חווית הלקוח ולספק לו פתרון נקודתי בהתאם לנקודות העולות מהמשוב".
יש לציין כי לאחרונה השיקה רנסיס את ה-MyAttentive - פורטל אינטרנט ארגוני המאפשר לקבל בזמן אמת מידע רחב ומגוון בנוגע לשביעות רצון הלקוחות. המערכת המתקדמת מאפשרת לדרגי הניהול בחברה לעקוב באופן יום-יומי אחר חווית השירות של הלקוחות, לוודא עמידה ביעדים ולנטר כשלים או בעיות במהירות. כמו-כן, היא כוללת כלים שונים המאפשרים לקבל מידע עשיר ובצורה ויזואלית של איכות חווית השירות בארגון בהתבסס על משובי הלקוח. למשל, באמצעות המערכת ניתן לבצע חיתוכים שונים והפקת דוחות השוואתיים על בסיס ציר זמן או השוואה בין מוקדי שירות לקוחות או אפילו ברמת איש השירות הבודד.
אודות Ransys
Ransys היא חברת תוכנה ישראלית ומובילה עולמית בתחום מערכות ניהול סקרים ומשובי לקוחות מבוססי אירועים. מערכת הדגל של החברה, נמל"ה Attentive® מאפשרת לכל ארגון לנהל סקרים, משובים ותהליכי הערכה בקרב לקוחות, עובדים ושותפים עסקיים. החברה פיתחה ורשמה פטנטים לתהליכי משוב מתמשכים ולניהול חווית הלקוח. בצורה זו ניתן לבצע בקרה ומעקב אחר שירות הלקוח ולשפר את הממשק מולו באמצעות שירות לקוחות טלפוני, פרונטלי ואינטרנטי.
Ransys משתפת פעולה עם ספקיות התוכנה המובילות בעולם דוגמת מיקרוסופט (שותף זהב), Oracle (שותפה בתוכנית Excellence), ואחרות והיא מתממשקת כיום למערכות הארגוניות המובילות בעולם.
חברת המחקר גרטנר העולמית הכריזה על Ransys כאחת מ-7 החברות המובילות בעולם בתחום ה-EFM. כיום מערכות Ransys מיושמות בקרב כ-250 ארגונים מובילים בישראל ובעולם מהמגזר העסקי, חברות שירותים מתחום התקשורת ופיננסיים, היי-טק, תיירות ולוגיסטיקה ארגונים ציבוריים וממשלתיים, אוניברסיטאות, שירותי בריאות ועוד. בשנה האחרונה החלה Ransys לבסס את מעמדה בשוק הבינלאומי תוך הפעלת מערך מפיצים גלובלי הפועל בעיקר במדינות אירופה, ודרום אפריקה.

תאריך:  21/07/2010   |   עודכן:  21/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il