חברת אלגוסק, מפתחת פתרונות מתקדמים לניהול אבטחת מידע אשר מעניקים יכולת ראייה, ניתוח והבנה ייחודית ומעמיקה של מערכת חוקי הפיירוול, הנתבים, ורשתות ה-VPN בארגון, הודיעה היום על מינויו של נמרוד רייכנברג לסמנכ"ל השיווק של החברה.
רייכנברג, 35, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במינהל עסקים, שניהם מטעם אוניברסיטת תל אביב, לשעבר סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת NextNine ודירקטור שיווק בחטיבת האנטרפרייז של M Systems.
במסגרת תפקידו יהיה אחראי רייכנברג על השיווק העולמי בחברת אלגוסק (המונה יותר מ-500 לקוחות ב-35 מדינות) ובכלל זה כולל אסטרטגיה שיווקית, מיצוב, מיתוג, תקשורת שיווקית, demand generation ועבודה עם שותפי הפצה ברחבי העולם.
אודות אלגוסק
אלגוסק נוסדה בשלהי 2003 במטרה לפתח פתרונות מתקדמים לניהול אבטחת מידע אשר מעניקים יכולת ראייה, ניתוח והבנה ייחודית ומעמיקה של מערכת חוקי הפיירוול, הנתבים ורשתות ה-VPN בארגון ועל-מנת לפתור בעיה מרכזית ומהותית ביותר של ארגוני אבטחת מידע בחברות הגדולות בעולם, בכל הקשור ליכולתם לנהל את רשתות התקשורת שלהם, כך שיענה על הצרכים העסקיים המשתנים, תוך אבטחת המידע הארגוני ועמידה בדרישות תקינה ורגולציה.
לאלגוסק למעלה מ-500 לקוחות מהשורה הראשונה בהם IBM, בריטיש טלקום, ויזה, דויטשה טלקום, אורנג, סיסקו, NOKIA KPMG ,PWC, E&Y, אינטל, ממשלת ארה"ב וכן ארגונים ישראלים בהם כלל ביטוח, אמדוקס, שופרסל, צים, ממשלת ישראל וצה"ל.
אלגוסק נוסדה כחברה ישראלית-אמריקנית ומנוהלת על-ידי יובל בר-און שהיה מייסד ומנכ"ל אקטליס נטוורקס. מטה החברה נמצא בוירג'יניה ארה"ב והיא בעלת משרדים בינלאומיים בלונדון. מרכז המחקר והפיתוח של החברה נמצא בפתח תקוה. החברה המעסיקה כיום כ-50 עובדים תגייס 30 עובדים נוספים בשנה הקרובה.
מידע נוסף אודות אלגוסק ניתן למצוא באתר הבית:
www.algosec.com.