רשת ניו-פארם יוצאת השבוע בקמפיין חדש לקראת ראש השנה, אשר במסגרתו תציג את המבצעים המובילים של החג במחלקת הקוסמטיקה: 1+2 (קונים אחד ומקבלים שניים) מתנה לחברי קלאב 365 על הבשמים המובילים. וגם, 1+1 מתנה על מאות מוצרי איפור וטיפוח של החברות המובילות.
קמפיין הפרסום שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון כולל: קמפיין טלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9 , קמפיין רדיו, פרסום באינטרנט באתרים ובפורטלים מובילים, עיתונות ארצית ומקומית, וכן פעילות קידום מכירות בסניפי הרשת. כמו-כן ייערך מסע פרסום גם בעיתונות המיועדת למגזר הרוסי, הערבי והחרדי. הקמפיין נאמד בשווי כולל של כ-3 מיליון שקלים.
איתן ששון, המשנה למנכ"ל ברשת ניו-פארם, אומר: "רשת ניו-פארם תציע לצרכן לפני החג את ההנחות הכדאיות ביותר במחלקת הקוסמטיקה ובבישום".
"אנו מודעים לביקוש הגדול בעונה זו למוצרי קוסמטיקה בכלל, ולבישום בפרט, ולשם כך העמקנו את ההנחות והרחבנו את מגוון הבשמים המשתתפים במבצע" דברי ששון.
עוד סיפר ששון, כי במסגרת הפרסום באינטרנט תעלה ניו-פארם עם קמפיין חדשני ואינטראקטיבי, במסגרתו תאפשר לגולשת לבחור את הבושם המועדף עליה לחג, ולשלוח הודעה לבן זוגה, אשר תגיע למייל הפרטי שלו ותנחה אותו לרכוש עבורה את הבושם המועדף.
מבצעי הקוסמטיקה יחולו בכל סניפי ניו-פארם ברחבי הארץ למעט סניפי מדיקל וסניפים בתוך המשביר לצרכן, עד ה-12.09.10.