X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Design Center
▪  ▪  ▪
מבין הרהיטים בחנות [צילום: יח"צ]

אולם התצוגה המפואר יצטרף ל-2500 נקודות מכירה יוקרתיות בכל העולם
מותג העל האיטלקי "קטאלאן איטליה" (Cattelan Italia) פותח חנות קונספט לעיצוב הבית ב"Design Center" בהשקעה של מיליון וחצי שקלים. ישראל היא המדינה השנייה בעולם בה נפתחת חנות קונספט בלעדית למותג זה. החנות נפתחת בימים אלו, כשנה לאחר פתיחת חמש חנויות קונספט מצליחות ביפן.
אולם התצוגה המפואר של החברה בישראל יצטרף ל-4,000 נקודות מכירה יוקרתיות ב-104 מדינות בכל העולם, ביניהן "הרודס" בלונדון , "בלומינגדיילס", "D&D" - מרכז הריהוט בניו-יורק ועוד.
המותג "קאטאלן איטליה" קיים בעולם קרוב ל-31 שנים. המותג נמכר בעבר בישראל תחת מטריית "רהיטי דיראן" במשך קרוב ל-28 שנים והחזיק בשיאו כ-35% מהמחזור של החברה. בין הלקוחות הגדולים של המותג בישראל במהלך השנים ניתן למנות את מלון "דן אילת" ומלון "לאונרדו".
עם הצלחתו הרבה של המותג בחדרי תצוגה מובילים בעולם, הוחלט בשנה האחרונה על הקמת חנויות קונספט למותג ברחבי העולם וביניהן בישראל. אלדן לבל, מנכ"ל ובעלי "דירן" וזכיין "קטאלאן איטליה" בישראל: "פתיחת חנויות הקונספט הינה מהלך אסטרטגי שפיתחנו בשיתוף פעולה עם החברה העולמית. ישראל היא בין המדינות הראשונות שבה מתבצע המהלך של מעבר לחנות Mono Brand במקום חדרי תצוגה. ההחלטה על מיקום החנות בDesign Center התבצעה לאחר בחינה מדוקדקת של מיקומים שונים בשיתוף מלא של החברה האם באיטליה".
בחנות הקונספט של החברה ב Design Center מציגה החברה את כל סוגי הרהיטים מלבד ריהוט מרופד, אשר יובא לישראל בשנה הבאה. טווחי המחירים נע בין 1400 שקלים לכיסאות, דרך מזנונים ב-12 אלף שקלים ועד 25,000 שקלים לשולחנות אוכל יוקרתיים. ניתן להשיג בחנות גם מוצרים משלימים כדוגמת מנורות, מראות, נישות ומתקנים לטלוויזיה.
" מדובר בחברה שיש לי איתה ניסיון של 31 שנה, בכל הקשור לדיוק, טכנולוגיה ואיכות נדרש הרבה מאוד ידע וניסיון כדי להגיע לרמות הייצור של קטאלאן ועל כן לכבוד הוא לנו לפתוח חנות ראשונה שלהם בארץ. אם זאת, המחירים סבירים ביחס לרמת המוצר, בהשוואה למתחרים בעולם ובארץ כמו טולמנס והביטאט"." אומר אלדן לבל הזכיין הבלעדי של המותג בארץ.
מתחם הDesign Center בבעלות קבוצת יצחקי ובניהולה של ליליאנה מור, הוקם בשנת 1997 והינו בשטח כולל של 45,000 מ"ר , בנוי ב-4 מפלסים מרהיבים , ומאוכלס על-ידי 68 חברות מובילות בתחום העיצוב והריהוט לבית בלבד.
"כמתחם המוביל בישראל בתחום העיצוב כבר 13 שנה, יש לנו מחויבות כפולה", מסבירה ליליאנה מור, מנכ"ל הדיזיין סנטר. "מחד אנחנו מחויבים לתחום העיצוב בישראל, לקידומו ולעידודו, כמו גם להבטחת החיבור שלו לשטח ולמה שקורה במציאות היומיומית של הלקוח הישראלי ומאידך אנחנו מחויבים גם ללקוחותינו ולהבטחת שביעות רצונם. אנחנו מקפידים על שילוב מגוון חנויות העומדות בסטנדרטים גבוהים של איכות וחדשנות, ועל הצגה של טרנדים ומגמות עולמיות בעיצוב".
פרטי החנות - מתחם הDesign Center רחוב הלחי 2 בני ברק
[קישור]/
טלפון- 03-5702121

מותג העל האיטלקי Cattelan Italia [צילום: יח"צ]
תאריך:  14/09/2010   |   עודכן:  14/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il