הגיליון הראשון של המגזין בהשראת קולקציית סתיו חורף 2010-11
רשת האופנה ג'אמפ משיקה מגזין אופנה ו- life-style חדש הכולל הצצה למגמות האופנה העולמיות, המוקדש לנשים עובדות והוא כולל טיפים ועצות ליום עבודה.
בין התכנים במגזין ניתן למצוא: את מדור ה"פאשיין ניוז" המספר על הפריטים הכי שווים ליום עבודה רגוע ונעים, מדור הצעות להופעות מנצחות, מדור "9 עד 5" הנותן טיפים כיצד להיראות אופנתית וזוהרת במקום העבודה, טיפים מפי המעצבת הראשית מיכל הויברגר, מדור טיפים לשינויים הקטנים שיעשו פלאים בדרך לבילוי ומדור אסטרולוגיה.
המגזין נערך בהשראת קולקציית חורף 2010-11 וניתן למצוא בו תמונות קטלוג, פקשוטים וטקסטים המפרטים על קולקציית החורף. על שלל הטיפים והעצות אחראית המעצבת הראשית של הקולקציה, מיכל הויברגר, שגם כתבה טור אישי בתחילת המגזין. במגזין הושקעו כ-250,000 ₪ והוא יופץ לכ-300,000 נשים עובדות בינהן מאגר הלקוחות של ג'אמפ, מגזינים, עיתוני נשים וסניפי הרשת.
לדברי אבי מלכה, מבעלי רשת ג'אמפ: "יצירת המגזין לחורף 2010-11 הוא מענה מעודכן וחדשני אותו נותן המותג לנשים העובדות. השקת המגזין היא עוד שלב ביצירת חווית קנייה ייחודית וכוללת ללקוחותינו".
קולקציית חורף 2010-11 של רשת האופנה ג'אמפ, עוצבה במיוחד עבור נשים עובדות, קרייריסטיות החפצות במראה אופנתי וטרנדי המשלב נוחות, בדים קלילים ונושמים המתאימים במיוחד ליום עבודה ארוך. בין השראות האופנה הבולטות בקולקצייה: רטרו (המראה המוקפד), המראה הכפרי, וינטאג' צבאי וטרנד שנות ה-70