לראשונה: תערוכת תוויות שוופס בעיצוב הסטודנטים של האקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל עבור יפאורה, למהדורה מוגבלת של שוופס מוגז עדין
העבודות כולן תוצגנה בתערוכה בלעדית במתחם "התחנה", נווה צדק, תל אביב.
החל מה-27.9 ובמהלך חוה"מ סוכות התערוכה פתוחה חינם לקהל הרחב
13 בקבוקי שוופס ענק בגובה 2 מטר יוצבו בחלל התערוכה
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "שיתוף פעולה מיוחד מסוגו בין חברת יפאורה והמותג שוופס לבין בצלאל, האקדמיה לאמנות ועיצוב נוצר כאשר פתחנו בפני הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית, את האפשרות לעצב ולאייר תווית עבור הסדרה של מוגז עדין . המטרה היתה לחבר שני מותגים דומיננטיים ומובילים בתחומם ולחזק את הצד היצירתי, המיוחד והשונה בכל הנוגע למותג שוופס תוך חיבור עם האקדמיה בצלאל, אשר מיוחסים לה ערכים דומים."
היקף הפרויקט מוערך בכ- 7 מיליון ש"ח.
עדי שטרן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל: "המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל רואה בשיתופי פעולה עם התעשייה חשיבות עליונה. שיתוף הפעולה עם שוופס איפשר לסטודנטים להיחשף לפרויקט שוק אמיתי, להיפגש עם לקוח ולהתמודד עם אתגר עיצובי ייחודי. הסטודנטים בקורס בכלל, והזוכים בפרט, השכילו ליצור פתרונות עיצוביים ומאויירים חדשניים ורעננים.
שיתוף הפעולה בין האקדמיה כאכסניה למחקר ומצוינות בעיצוב לבין המותג המוביל שוופס נחל הצלחה גדולה".
במשך מספר חודשים הסטודנטים עבדו על הפרוייקט בליווי מקצועי של ראש המחלקה לתקשורת חזותית, מר עדי שטרן, המרצה בקורס דברת בן נחום ואריאל ברנסון מנכ"ל סטודיו אדלר. בסוף התהליך, שהסתיים לפני כחודשיים, בחרה ועדה פורמאלית את סדרת התוויות המצטיינת בעיצובו של הסטודנט בנימין טריגלו. סדרת התוויות תלווה את המוצר האמיתי על המדף למשך 3 חודשים כמהדורה מוגבלת.
שלושת הסטודנטים שזכו במקומות הראשונים קיבלו מלגות כספיות מתנת יפאורה ושוופס.
החל מה- 27.9 ובמהלך כל חול המועד סוכות תתקיים תערוכה הפתוחה חינם לקהל הרחב במתחם התחנה ובה יוצגו כלל הפרוייקטים של הסטודנטים שהשתתפו בפעילות והגישו עבודות לשיפוט ולבחירה.
בתערוכה יוצגו 13 בקבוקי ענק של שוופס מוגז עדין - שקופים ומעוצבים כבקבוקים אמיתיים, בטכנולוגיית "ואקום פורמינג" בגובה 2 מטר, אשר יוצבו ברחבי חלל התערוכה עם התויות השונות המייצגות את עבודות הסטודנטים.
בנוסף, מסביב לכל בקבוק יציג כל סטודנט באמצעות מגוון אמצעי המחשה, רעיונות וסקיצות בתהליך, את הדרך הקריאטיבית שליוותה אותו אל המוצר המוגמר.
עוד בתערוכה
שוופס הינו מותג משקאות מוגזים ועולם הבועות מלווה את המוצר. לכן המוטיב המרכזי שנבחר לסדרה המוגבלת של שוופס הוא הבועות.. הבועות ילוו את האירוע כולו החל מחלוקת שוופס למבקרים, הופעות של אמן בועות סבון מקצועי במשך כל ימי התערוכה וחלוקת מתנות של מתקני יצירת בועות סבון - מתחם שלם מלא בבועות של שוופס....!