X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ 10
▪  ▪  ▪
קאדילק בקמפיין חדש [צילום: קדילק]

חברת UMI, יבואנית קאדילק, בחרה להשיק את הג'יפ החדש, קאדילק SRX Crossover בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10.
הבחירה של UMI להשקת מותג הפרימיום בתוכנית "לילה כלכלי" אינה מפתיעה לאור העובדה שמנתוני הוועדה למדרוג עולה כי רוב צופי התוכנית (62%), הנם קהל אפ-סקייל וכי רוב מוחלט של צופים בעלי הכנסה גבוהה (86% על-פי סקר של "מחקרי הגל החדש") מצהירים שהם צופים ב"לילה כלכלי". על בסיס הישגים אלו של "לילה כלכלי" מזהה UMI את התוכנית כפלטפורמה שיווקית ייחודית מול קהל פרימיום.
ערוץ 10 יפתח וישבץ במיוחד עבוד המותג קאדילק פרסום בתוכנית "לילה כלכלי" הכולל תשדיר 60 שניות בברייק זהב בתוכנית, לאורך כל חודש אוקטובר.
התוכנית "לילה כלכלי" המשודרת מדי לילה מציגה סקירה על הכלכלה והמשק בישראל ובעולם.
מאז תחילת שידוריה בערוץ 10 הפכה התוכנית "לילה כלכלי" לזירת העסקים והכלכלה הגדולה בישראל, עם ממוצע רייטינג המצוי במגמת עלייה מתמדת. על-פי נתוני הוועדה למדרוג, ברבעון האחרון (יולי-ספטמבר 2010) עמד ממוצע הרייטינג של התוכנית על 6.2%. בממוצע צופים בתוכנית מדי חודש כמיליון איש. אוגוסט 2010 היה החודש הנצפה ביותר של "לילה כלכלי" בו רשמה התוכנית ממוצע שיא של 6.5%. למטה מופיע גרף המציג את מגמת הגידול ברייטינג מתחילת השנה לפי רבעונים.
ירון גורטלר , סמנכ"ל השיווק והמכירות של UMI יבואנית קאדילק מסר "משהו טוב קורה בקאדילק ואנו בתחילתו של עידן חדש בו מגוון חדש לחלוטין של דגמים מרגשים יהפוך את המותג למתחרה אמיתי למותגי היוקרה מאירופה ומיפן בשוק הרכב הישראלי. ה- SRX הינו קרוסאובר 4X4 בעל מראה עוצמתי, מנוע חדשני ועתיר ביצועים, עם שפע חסר תקדים של אבזור מפנק ובטיחות מושלמת אשר זיכתה את הרכב בתואר "הבחירה הבטיחותית הטובה ביותר" של ארגון הבטיחות IIHS. אין לנו ספק כי דגם זה יזניק קדימה את כל מותג קאדילק אל צמרת קטגורית היוקרה".
דן רון, סמנכ"ל הסחר המכירות ושת"פ של ערוץ 10 מסר: "אנו שמחים שקאדילק, ממותגי הרכב המובילים והיוקרתיים בעולם, בחר להשיק את הדגם החדש בתוכנית "לילה כלכלי", החלטה זו מסמנת את הדרך עבור מותגים הפונים לקהל העסקי והאפ-סקייל בטלוויזיה המסחרית".

תאריך:  04/10/2010   |   עודכן:  04/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il