חברת UMI, יבואנית קאדילק, בחרה להשיק את הג'יפ החדש, קאדילק SRX Crossover בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10.
הבחירה של UMI להשקת מותג הפרימיום בתוכנית "לילה כלכלי" אינה מפתיעה לאור העובדה שמנתוני הוועדה למדרוג עולה כי רוב צופי התוכנית (62%), הנם קהל אפ-סקייל וכי רוב מוחלט של צופים בעלי הכנסה גבוהה (86% על-פי סקר של "מחקרי הגל החדש") מצהירים שהם צופים ב"לילה כלכלי". על בסיס הישגים אלו של "לילה כלכלי" מזהה UMI את התוכנית כפלטפורמה שיווקית ייחודית מול קהל פרימיום.
ערוץ 10 יפתח וישבץ במיוחד עבוד המותג קאדילק פרסום בתוכנית "לילה כלכלי" הכולל תשדיר 60 שניות בברייק זהב בתוכנית, לאורך כל חודש אוקטובר.
התוכנית "לילה כלכלי" המשודרת מדי לילה מציגה סקירה על הכלכלה והמשק בישראל ובעולם.
מאז תחילת שידוריה בערוץ 10 הפכה התוכנית "לילה כלכלי" לזירת העסקים והכלכלה הגדולה בישראל, עם ממוצע רייטינג המצוי במגמת עלייה מתמדת. על-פי נתוני הוועדה למדרוג, ברבעון האחרון (יולי-ספטמבר 2010) עמד ממוצע הרייטינג של התוכנית על 6.2%. בממוצע צופים בתוכנית מדי חודש כמיליון איש. אוגוסט 2010 היה החודש הנצפה ביותר של "לילה כלכלי" בו רשמה התוכנית ממוצע שיא של 6.5%. למטה מופיע גרף המציג את מגמת הגידול ברייטינג מתחילת השנה לפי רבעונים.
ירון גורטלר , סמנכ"ל השיווק והמכירות של UMI יבואנית קאדילק מסר "משהו טוב קורה בקאדילק ואנו בתחילתו של עידן חדש בו מגוון חדש לחלוטין של דגמים מרגשים יהפוך את המותג למתחרה אמיתי למותגי היוקרה מאירופה ומיפן בשוק הרכב הישראלי. ה- SRX הינו קרוסאובר 4X4 בעל מראה עוצמתי, מנוע חדשני ועתיר ביצועים, עם שפע חסר תקדים של אבזור מפנק ובטיחות מושלמת אשר זיכתה את הרכב בתואר "הבחירה הבטיחותית הטובה ביותר" של ארגון הבטיחות IIHS. אין לנו ספק כי דגם זה יזניק קדימה את כל מותג קאדילק אל צמרת קטגורית היוקרה".
דן רון, סמנכ"ל הסחר המכירות ושת"פ של ערוץ 10 מסר: "אנו שמחים שקאדילק, ממותגי הרכב המובילים והיוקרתיים בעולם, בחר להשיק את הדגם החדש בתוכנית "לילה כלכלי", החלטה זו מסמנת את הדרך עבור מותגים הפונים לקהל העסקי והאפ-סקייל בטלוויזיה המסחרית".