X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם המכללה האקדמית צפת
▪  ▪  ▪
[צילום: המכללה האקדמית צפת]

שנת הלימודים תשע"א נפתחה במכללה האקדמית צפת בסימן של גידול חד במספר הסטודנטים. בולט במיוחד מספרם הרב של סטודנטים ממרכז הארץ ודרומה שבחרו ללמוד במכללה ולהתגורר בצפת. השנה נפתח המחזור הראשון של החוג החדש לפיזיותרפיה. בסוף השנה תציין המכללה בחגיגיות את סיום לימודיהם של המחזורים הראשונים בחוגים העצמאיים לתואר ראשון בסיעוד, בעבודה סוציאלית, במדעי ההתנהגות, ובספרות אמנות ומוזיקה. בית הספר למשפטים יציין את סיום המחזור הראשון בשנה הבאה.
המכללה האקדמית צפת היא בין המכללות בארץ שפתחו השבוע את שנת הלימודים האקדמית. פתיחת שנת הלימודים לוותה בהפניניג ענק שאורגן ע"י אגודת הסטודנטים בשיתוף דיקנאט הסטודנטים ונמשך חמישה ימים. במהלך האירוע חולקו לסטודנטים החדשים תיקים, יומני סטודנט, והם זכו לליווי אישי ולהדרכה של נציגות מרכז המידע במכללה. ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים הנוכחית נמשכה מספר חודשים והוכיחה עצמה כי השנה נפתחה ללא תקלות למרות התרחבות המכללה.
סיכום הנתונים עד כה מעלה שכ-900 סטודנטים חדשים החלו את לימודיהם השנה. במכללה לומדים היום כ-2,200 סטודנטים בחוגים העצמאיים לתואר ראשון; משפטים, מדעי ההתנהגות, סיעוד, עבודה סוציאלית, אמנות, ספרות ומוזיקה, ופיזיותרפיה, בתוכניות לתואר B.A. רב תחומי בחסות אוניברסיטת בר-אילן, וכ-300 סטודנטים במכינות הקדם אקדמיות. הסטודנטים מתגוררים במעונות המכללה ובדירות ששכרו ברחבי העיר צפת. במקביל גדל באופן ניכר גם סגל המרצים במכללה והותאם לגידול במספר הסטודנטים. תוכנית נוספת הזוכה להצלחה היא לימודים אקדמיים המיועדים לגברים ונשים מהמגזר החרדי. "מספר הסטודנטים המרשים אינו משנה כהוא זה את הרוח הטובה של היחס האישי והמסור לכל סטודנט במכללה", מסר פרופ' אהרן קלרמן, נשיא המכללה, שבירך את כל הסטודנטים בברכת הצלחה.
המכללה מציינת השנה את פתיחתו של חוג חדש בפיזיותרפיה, שמרבית הסטודנטים הלומדים בו הם ממרכז הארץ ודרומה. זהו החוג העצמאי השישי הנפתח במכללה בשנים האחרונות ובמועצה להשכלה גבוהה נמצאות בשלבי הגשה ואישור שונים תוכניות נוספות.
הסטודנטים של החוג לסיעוד לתואר ראשון מתחילים בימים אלה את לימודיהם במבנה חדש "בית אבישי" (שמול), ששופץ והוכשר לייעודו. בנוסף לחדרי ההרצאות יוכשרו בו מעבדות חדשת, משרדים וחדרי הרצאות ייעודיים.
במהלך השנה תחל גם בנייתו של הקמפוס העתידי שיכלול את ביה"ס למשפטים, חדרי אודיטוריום גדולים, מרכז מחשבים מודרני, מעבדות, חנות ספרים אקדמית וקפטריה, ויותר מקומות חנייה לסטודנטים. הבניין, ייבנה ברוח המבנים הקיימים של המכללה ויתחשב באופי הארכיטקטוני של צפת.

[צילום: המכללה האקדמית צפת ]
תאריך:  14/10/2010   |   עודכן:  14/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהרן קלרמן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il