X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם למל כהן
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום "למל כהן פרסום אקטיבי" זכה בתקציב של חברת התחבורה הציבורית הפרטית "מטרופולין", בשווי של כ-750,000 ש"ח.
מדובר בקמפיין שיפנה לציבור הרחב ויעלה את המודעות לשימוש בתחבורה ציבורית בקווי "מטרופולין" באיזור השרון.
"מטרופולין" מפעילה כיום מעל 250 אוטובוסים באשכול השרון ובאשכול הדרומי, ועתידה לקלוט כ-110 אוטובוסים עירוניים נוספים, בהשקעה של כ-120 מיליון ש"ח. אשר יחלו לפעול בינואר 2011.
במסגרת הקמפיין, "מטרופולין" תדגיש את יתרונות השימוש בתחבורה הציבורית, ויצירת חווית הנוסע הכוללת גלישה באינטרנט אלחוטי (במרבית האוטובוסים), שירותי ON TIME, נוחות הנסיעה בשילוב מערכות בטיחות מתקדמות ועוד.
אילן קרני, מנכ"ל "מטרופולין" : "מטרת הקמפיין הינה להדגיש את יתרונות השימוש בתחבורה הציבורית בהיבט הנוחות, הזמינות, העלות, הבטיחות ואיכות החיים לתושבי השרון ולהעלאת מודעותם לכך שתחבורה ציבורית כיום הינה מתקדמת ואיכותית יותר מזו שהם מכירים".

תאריך:  26/10/2010   |   עודכן:  26/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אילן קרני
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il