לרגל חגיגות פתיחת השנה ברשתות מגה , אשר יכללו מבצעים אטרקטיביים במיוחד, רשת מגה יוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי רחב היקף תחת הקונספט "כולם בוחרים ברשתות מגה", המאגד בתוכו את כל תתי רשתות מגה כולל מגה באינטרנט, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ - SMG.
את הקמפיין החדש יובילו ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש. הקמפיין יעלה היום (30.12.10) והוא ישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9 בעיתונות הארצית, רדיו ואינטרנט.
הקמפיין מציג כיצד רשתות מגה מספקות מענה למגוון הצרכים של המשפחה בישראל, שלושת הנשים (ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש) אשר מייצגות כל אחת מהן צורך אחר של המשפחה: קניה גדולה לכל המשפחה במגה בול , מגוון רחב של מוצרים במחירים זולים ביותר. קניות של המוצרים הטריים והבשר האיכותי ביותר ליד הבית, בשכונה במגה בעיר וקניות של מוצרים איכותיים המגיעים ישירות עד בית הלקוח וחוסכים זמן יקר, במגה באינטרנט. המשותף לכל הנשים שבקמפיין הוא שכולן בוחרות ברשתות מגה.
לדברי שי אלמוג, יו"ר אגף השיווק ברבוע הכחול: "זו הפעם הראשונה שבה אנו יוצאים בקמפיין המאחד את כל תתי הרשתות: מגה ומגה בעיר, מגה בול ומגה באינטרנט".