X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ E!
▪  ▪  ▪

10 שנים אחרי שעלה לראשונה בישראל והפך מיידית לשם נרדף לכל מה שנוצץ, ערוץ E! יוצא במהלך של מיתוג מחודש. החל מינואר 2011 מתהדר הערוץ במראה גרפי חדש, בסלוגן מעודכן - ובלוח השידורים העשיר והמושקע בתולדותיו. המהלך בישראל הוא חלק מיוזמה בינלאומית כוללת של הערוץ, אך מותאם במיוחד לצרכים ולהעדפות של הקהל הישראלי.
תחת הסלוגן החדש "הכי הוליווד!", ערוץ E! משיק לוח שידורים, ששם בפרונט את כל הטאלנטים המוכרים של הערוץ - האחיות לבית משפחת קרדשיאן, ריאן סיקרסט, צ'לסי הנדלר, ג'ואן ריברס - לצד כוכבים עולים ושפע של תוכניות חדשות, נועזות יותר וחושפניות יותר.
לוח השידורים החדש מקיף את כל תחומי הסלבריטאות ההוליוודית - החל מסדרות ריאליטי חדשות, דרך ספיישלים על סלבריטאי A-list, ועד חבילה מלאה של עונת הטקסים, שכוללת שידורים ישירים מהשטיח האדום, טקסים חשובים כמו גלובוס הזהב והגראמי, ושידורי אפטר-פארטי.
התוכניות החדשות של הערוץ כוללות את סדרת הריאליטי המרעישה כלה מפלסטיק, הסדרה מוכנים לקלוז-אפ החושפת את הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד, סדרת הריאליטי החדשה נשות הרוק וסדרה חדשה עם בנות קרדשיאן קורטני וקים עושות את NY (שתשודר 3 שבועות אחרי ארה"ב). זאת לצד המהדורה היומית והמורחבת של חדשות ערוץ !E, הלילה עם צ'לסי הממכרת, הסדרה השבועית של משטרת האופנה, מרק הוליוודי, הפקת המקור החדשה המדחום ועוד.
נשם מוריה-שמיר, מנהלת ערוץ !E: "בזכות הטאלנטים המוכרים וההשקעה האדירה בתוכן, ערוץ E! נהנה כיום מפופולריות חסרת תקדים בישראל. לוח השידורים החדש ממשיך להתאים את ההיצע העצום של ערוץ E! העולמי לדרישות הקהל הישראלי, ויציע יותר מהכל: יותר כוכבים, יותר חשיפות, יותר אופנה ויותר שערוריות. בקיצור: הכי הוליווד!".
ערוץ E! הישראלי הינו הערוץ היחיד בארץ שמשדר תכנים מעולם הזוהר ההוליוודי 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. הערוץ ההוליוודי מופק ונארז בישראל, התוכניות המשודרות מותאמות לצורכי הקהל הישראלי. E! משודר ב-HOT (ערוץ 31) וב-yes (אפיק 26). הערוץ החל את שידוריו בארה"ב ב-1 ביוני 1990, וכעשור לאחר-מכן עלה לאוויר גם בארץ. ערוץ E! משודר ביותר מ-120 מדינות ברחבי העולם ונצפה בכ-600 מיליון בתי אב.
טלעד מחזיקה בזכויות השידור של ערוץ E! בישראל ומפעילה את אתר הבידור Eonline.co.il. כמו-כן, טלעד מחזיקה בזכויות השידור של ערוץ ההיסטוריה, ערוץ ביוגרפיה, ערוץ MGM וערוץ MGM.HD.

תאריך:  20/01/2011   |   עודכן:  20/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il