רשת הקוסמטיקה והבישום אפריל, יוצאת בקמפיין חדש לקראת הפסח עם דוגמנית העל ופרזנטורית הרשת - אסתי גינזבורג.
תקציב הפרסום: כשלושה מיליון שקלים. הסיסמא המובילה את הקמפיין: "יופי הוא עניין של ביטחון עצמי". אפריל מבינים יופי.
במסגרת סרטון הטלוויזיה, אסתי טועמת מספר מאכלים, ביניהם: סטייקים, ספגטי, קצפת, עוגה וגלידה, על-מנת להוכיח שיופי הוא עניין פנימי.
כמו-כן, מציעה הרשת לקראת החג מבצע אטרקטיבי במיוחד: בוחרים שלושה בשמים ומשלמים בעבור אחד בלבד (בכפוף לתקנון).
הקמפיין יימשך כשבועיים וישודר בערוצים 2, 24, 10 ובאינטרנט.
משרד פרסום: זרמון-גולדמן DDB.
קרדיטים סמנכ"ל קריאייטיב: אמיר אריאלי, מנהל קריאייטיב: בקי מלקוב, ארט: סשה ברגמן, קופי: צור גל, סופרווייזרית: מורן אורן, תקציבאית: מעיין קרת.