גלידת "שטראוס" מציגה: "קרמיסימו מלבי."
הטעם הייחודי לחורף 2004 במהדורה מוגבלת.
"שטראוס קרמיסימו", המותג המוביל בשוק הגלידות בתחום חבילות הבית בישראל, ממשיך להפתיע עם טעמים מיוחדים לחורף, והפעם עם טעם גלידה ישראלי וייחודי: מלבי.
על מהדורה מוגבלת "שטראוס קרמיסמו" בטעם מלבי
גלידת "שטראוס" משיקה בימים אלה מהדורה מוגבלת של טעם חורפי ייחודי - מלבי, תחת המותג "שטראוס קרמיסמו".
המהדורה המוגבלת של "שטראוס קרמיסימו" מתאפיינת בגלידה בטעם מלבי בתוספת סירופ מלבי ואגוזי פסטוק.
זהו הפעם השלישית שגלידת "שטראוס" במותג "קרמיסימו" משיקה מהדורה מוגבלת לעונת החורף,ולאור הצלחת המהדורות הקודמות בטעמי מוס שוקולד וחלבה.
הבחירה בטעם המלבי נעשתה אחרי סיקרי דעת קהל בהם נבחר טעם זה כאחד מהטעמים האוטנתיים הישראלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.60 ₪.
להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות
על "שטראוס קרמיסימו"
גלידת שטראוס משיקה סדרה חדשה של מוצרים תחת המותג שטראוס קרמיסמו - המותג המוביל בשוק הגלידות בתחום חבילות הבית. שוק הפרמיום מהווה 56.3% מסה"כ שוק החבילות בית (על פי דוח נילסן 8.03, 12 חודשים אחרונים). בשוק הפרימיום מוביל "קרמיסימו" בקטגורית חבילות בית עם נתח שוק של 56.4% שנתי לעומת "נסטלה" עם 41.7%