נירלט נכנסת לרשתות 'עשה זאת בעצמך'.
נירלט, חברת הצבעים השנייה בגודלה בישראל, המובילה את תחום הצביעה הדקורטיבית ועומדת מאחורי פיתוח מוצרים ייחודיים לציפוי חוץ ופנים, שיפוץ רהיטים ושדרוג הבית, נכנסת לראשונה לרשתות 'עשה זאת בעצמך'.
עד כה שווקה נירלט את מוצריה בכ-750 חנויות צבע מקצועיות ברחבי הארץ, ובכ-15 חנויות "פיינט מג'יק", רשת המתמחה בעיצוב בצבע והמציעה חומרים מיוחדים וסדנאות לצביעה דקורטיבית ואומנותית.
לנירלט נתח שוק של 70% בשוק הצבעים המקצועי בקרב אדריכלים ומעצבי פנים.
לדברי ערן בן קנז, מנהל השיווק של נירלט: שוק הצבע עבר מהפך ב-5 שנים האחרונות. ממוצר פונקציונלי למרכיב חשוב בעיצוב וסגנון חיים. בצבע משתמשים כיום בכל חלק בתשתית הבית, דרך אביזרים וקישוט פנים וחוץ הבית.
החומרים, הטכניקות ואנשי המקצוע עברו שדרוג והתמקצעות עצומה והחדשנות הזו הפכה להנאה וסיפוק עצמי לרבים בקרב האוכלוסייה, מזוגות צעירים ועד שוחרי העיצוב והעבודה העצמית.
על הגל הזה ועם ההתפתחות הזו, החלטנו להרחיב את נקודות המכירה שלנו ולהיכנס לרשתות ה'עשה זאת בעצמך', 'הום סנטר' ו-'אייס', כניסה שתאפשר לנירלט להגיע לקהל רחב יותר, קהל שאוהב לקנות ברשתות, לבחור לבד, לבצע לבד או למשפצים המקצועיים.
שתי הרשתות מוכרות יחד צבע בכ-90 מיליון ₪ בשנה.
נירלט מצפה לנגוס כ-40% מהיקף זה, כאשר הערך המוסף של נירלט - "צבעים של מקצוענים".