X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

שנה חדשה, רכב חדש
2014 מתקרבת לסופה, וכמו כל שנה אחרת, למתעניינים ברכישת רכב, סוף השנה מביא איתו בשורה. יבואני הרכב בישראל נכנסים בסוף השנה לסחרור שעיקרו הרצון למכור כמה שיותר עד סוף השנה, וכתוצאה מכך אנחנו נמצא מבצעים משתלמים במיוחד בסוכנויות הרכב השונות הפזורות בכל ערי הארץ המרכזיות. כך שבין אם אתם מחפשים טויוטה בפתח תקוה או סוזוקי בראשון לציון - בכל רחבי הארץ הזדמנויות רכש נהדרות מחכות לכם. במאמר זה ננסה להסביר את התופעה ולתת לכם מיקוד - מה כדאי?
לא תמיד זה כסף
סוכנויות הרכב לא אוהבות להוריד מחירים. למה? כי מי בעצם אוהב להוריד את הערך של המוצר שלו? הורדת המחיר של מכוניות השנה הנוכחית פוגעת, כמובן, בהכנסת סוכנויות הרכב. אבל פרט נוסף הוא שהורדת המחיר פוגע בערך המכוניות שנרכשו כבר במהלך השנה, וכך פוגע בערכן המשומש של המכוניות שכבר נמכרו. ולכן, מבצעי סוף השנה הרבים לא תמיד יתבטאו בהכרח בהורדת המחיר של הרכב. פרט זה, כמובן, לא אומר שהם לא רווחיים.
הדוגמה הטובה ביותר לכך הם מבצעי המימון. במבצע מימון, חברת מימון חיצונית משלמת על הרכב, ופורסת את התשלום של הלקוח אליה לאשראי רחב בהתאם ליכולתו של הלקוח. מבצעים פופולריים נוספים כוללים מבצעי אבזור של הרכב - סוכנויות שיציעו לכם במחיר העלות של הרכב גם אביזרים ושיפורים לרכב, שיכולים לעלות לכם בנפרד לא מעט כסף. כמובן, ניתן גם למצוא מבצעים של הורדת כמה אחוזים ממחיר הרכב - כך שאם אתם מתכננים לנצל את סוף השנה לרכישת רכב - חיפוש קפדני יוביל לכך שאתם תמצאו את המבצע שמתאים לכם במידה הרבה ביותר.
למשל?
חברת קל-אוטו מציעה מבצע מימון של עד 60,000 שקלים, בשילוב עם חברת מימון ישיר, בפריסה של 60 תשלומים בני 1,000 שקלים כל אחד. בגזרת המחירים המשתלמים ניתן למצוא מבצע של טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, המשווקת את המיני-ואן סאנגיונג רודיוס בהנחה של לא פחות מ-15,000 שקלים.
אם אתם עמיתי חבר, יבואנית סובארו לישראל - קבוצת סמל"ת - משיקה מבצע משתלם במיוחד עבורכם, כשהיא מציעה הנחות משמעותיות, תנאי מימון נוחים בכרטיסי האשראי של חבר וחבילות אבזור ללא תשלום. אפילו צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, משיקה ימי מכירות מיוחדים לרכבי היוקרה שלה, במקביל להנחה משמעותית שתמשך עד לאמצע חודש דצמבר. כמובן, הדוגמאות המצוינות פה הן בבחינת על קצה המזלג, וניתן למצוא מבצעים רבים ומשתלמים נוספים בחיפוש קל ופשוט ברשת.
כדאי לכם
קל מאוד לדחות את רכישת הרכב שלכם. זה תמיד לא הזמן, תמיד אפשר לחכות עוד קצת, תמיד יש סיבות שלא לקנות עכשיו. ועדיין, לעיתים העיכוב מכשיל אתכם ומונע מכם מבצעים שיהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי למצוא בתקופות אחרות בשנה. צאו מהבית, תבדקו את המבצעים, נצלו את ההזדמנויות.

תאריך:  24/11/2014   |   עודכן:  24/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il