קמפיין חדש לקפה נמס עלית תחת הסיסמא "שאוהבים פשוט אוהבים".
קפה נמס עלית, מותג הקפה המוביל בישראל, חוזר לטלויזיה בקמפיין תדמית חדש תחת הקונספט-"כשאוהבים פשוט אוהבים"
בעלות מדווחת של 600 אלף דולר.
הסרט, מבית "שלמור אבנון עמיחי" מתרחש בבר ומגלה שכשבחור מזמין בחורה לקפוץ אליו לקפה, לפעמים הקפה הוא רק קפה...
עלית מעלה קמפיין חדש לקפה נמס עלית. הקמפיין, מבית היוצר של פרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, יכלול סרטון פרסומת בטלוויזיה. העלות המדווחת של הקמפיין היא 600 אלף דולר והוא ישודר כחודש.
חגית חושן - קורן - מנהלת תחום קפה נמס בחברת הקפה של עלית אמרה בנושא כי "מטרת הקמפיין לחזק את המותג של קפה נמס עלית כאייקון תרבותי, צרכני וישראלי, אך בד בבד, כצעיר, דינמי, ושובב ..."
על הסרט
סרטון הפרסומת נפתח בבר אופנתי בו בחור מבחין בבחורה יפה בקצה השני של הבר, משרבט כמה מילים על פיסת ניר ומעביר אותה לבחורה דרך הברמן. בפתק כתוב "רוצה לקפוץ אלי לקפה?" הבחורה מסכימה.
במפתן הדלת, הבחורה מתחילה ללטף את הבחור, היא מגיעה לכיסיו ומגלה אריזת פלסטיק קטנה ורבועה וחושבת שמצאה קנדום. כאשר היא שולפת את האריזה היא מגלה שמדובר ב...אריזה אישית של קפה נמס עלית. הבחור נוטל את האריזה ממנה ואומר "כן, קפה! כמה סוכר?"
קרדיטים :
משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי/R& Y
קופי: יאיר שינברג
ארט: איילת חן
מנהל קריאיטיב: יורם לוי
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
סופרוייזרית: ורד קינרייך- גולן
מנהלת מח' מחקר: טלי קשטן
תקציבאית: שרון הדני
פלנינג: הילה תמיר
מנהלת שווק חברת הקפה: דליה מנדלמן- זוננפלד
מנהלת תחום קפה נמס: חגית חושן- קורן
עוזרת למנהלת תחום קפה נמס: יעלי מרכס- גליקמן
במאי: שחר סגל
צלם: טובי הוכשטיין
הפקה: pov