X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוטורולה
▪  ▪  ▪

חברת מוטורולה מערכות מידע, חברה בת של מוטורולה ישראל, זכתה בשלושה פרוייקטים, אותם תבצע עבור חברת בזק, המפעיל הסלולרי סלקום וחברת כרטיסי האשראי כ.א.ל.
בזק: מוטורולה מערכות מידע נבחרה לספק שרות ואחריות למערכות SERVICE SELECTION הפועלות בשרות WOW של בזק. מערכות אלה כוללות שרתי גישה רחבי סרט BAS (BROADBAND ACCESS SERVER), המבוססים על ציוד של חברת רדבק REDBACK)), ומבצעים פעולת הפניה למנויי אינטרנט מהיר (בפרוייקט WOW של בזק), למקורות תוכן ולספקי אינטרנט שונים. המערכות כבר הועברו לאחריותה של מוטורולה ישראל מערכות מידע.
חברת רדבק היא חלוצת פתרון BAS לחברות הפעלה ו- CLECs בעולם הרחב, ומחזיקה בנתח שוק של מעל %70. בין לקוחותיה ניתן למנות את: FRANCE TELECOM, UUNET,BELL ATLANTIC ,BELL SOUTH,QUEST, ועוד רבים אחרים. מוטורולה ישראל מערכות מידע בע''מ היא כיום שותפה עסקית בלעדית של רדבק בישראל.
סלקום: מוטורולה מערכות מידע שדרגה את רשת תקשורת הנתונים של חברת סלקום מתשתית ATM לרשת המבוססת על תשתית GigaBit Ethernet ופועלת בטכנולוגיית L3. מוטורולה הקימה בשעתו את הרשת הקמפוסית הגדולה של סלקום המבוססת על טכנולוגיית ATM.
התשתית החדשה מעניקה לחברת סלקום יכולת להעניק שירותי רשת מתקדמים לכל משתמש, הכוללים יכולות העברת תשדורות Multicast, הפעלת מנגנונים מורכבים להעדפת תעבורה, יכולות אבטחה משופרות ופתיחות רבה ליישומים עתידיים תוך שימור ההשקעה לאורך זמן.
כ.א.ל: מוטורולה מערכות מידע זכתה במכרז חברת כרטיסי האשראי Cal המנפיקה כרטיסי ויזה דיינרס ומאסטרקרד, לשידרוג רשת התקשורת שלה. מוטורולה תהיה אחראית להתקנת הרשת, ולאחריות כוללת על פרוייקט השדרוג, ניהולו ויישומו. מוטורולה תשתמש במוצרי Nortel Networks.
המערכת החדשה תספק לכל נציג של Cal רשת "פרטית" שתעבוד בקצב של כ- 100 מיליון סיביות לשניה. המערכת החדשה מתוכננת בתצורה של יתירות מירבית, כך שבמקרה של תקלה מקומית המערכת מגובה ותמשיך לעבוד ברציפות. כמו כן, הוספו אלמנטים שיתרמו לביצועי מנגנוני אבטחת המידע. המהירות בה תעבוד המערכת תאפשר זמני תגובה מהירים הרבה יותר מבעבר. עובדי Cal ולקוחותיה ייהנו מתעבורת נתונים מהירה ומדוייקת, והחברה תשיג חסכון במשאבים, בזמן ועליה ברמת השרות והאמינות שלה.
בני רוטבלט, מנכ"ל מוטורולה מערכות מידע, אמר, כי על רקע הקשיים המאפיינים כיום את השוק, היתרון הטכנולוגי הברור של מוטורולה עזר לחברה לזכות בפרויקטים.

תאריך:  07/11/2001   |   עודכן:  07/11/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il