id-knowledge תקיים יום עיון ראשון מסוגו בנושא שיווק באמצעות האינטרנט.
יום העיון יבקש לענות על השאלה: מדוע מרבית האתרים שהוקמו עד היום לא הביאו לתוצאות השיווקיות, שלשמן הוקמו
חברת id-knowledge המתמחה בשיווק באינטרנט, מפיקה, בשיתוף עם מכון היצוא הישראלי - יום עיון ייחודי ומקצועי, ראשון מסוגו, בנושא שיווק באינטרנט, אשר יערך ביום רביעי ה- 7.11.2001 במלון שרתון בתל אביב, בין השעות 09:00-17:30
יום העיון מיועד לענות ולספק כלים, לדרישה הגוברת של חברות, לתוצאות שיווקיות מהאתרים אותם הקימו, ולהבין, מדוע מרבית האתרים שהוקמו עד היום לא הביאו לתוצאות השיווקיות, שלשמן הוקמו.
יום העיון יצביע על כלים טכנולוגיים ייחודיים, המסוגלים לבצע איתור וזיהוי של קהל היעד, דרכי פעולתו ברשת, ומעקב אחר ההתנהגות החשיבתית שלו בתהליכי רכישה וחיפוש מידע שיווקי. טכנולוגיה זו מאפשרת גם להתאים אתר קיים או להקים אתר חדש - בשיטה ומבנה התואם את ציפיות המכנה המשותף הגדול ביותר של הלקוחות, ובכך - לגרום להם להגיע לאתר ולבצע באמצעותו פניה להתקשרות או רכישת מוצרים ושירותים.
יום העיון יכלול הדגמת הכלים הטכנולוגיים והשכליים לשיווק באינטרנט - טרום הקמת האתר ולאחריו, והצגת חברות ישראליות אשר בצעו מהלכים שיווקיים ברשת תוך תיאור המהלכים וניתוח הדוחות. בין המרצים - עמירם בוקשפן, מנחם סלינס - סמנכ"ל מכירות The Marker , שי כהן - Inwise אבירם צור - מנכ"ל Tzur & Zager וקובי פרוינד, מחברת id knowledge.
בתוכנית, בין השאר: עקרונות השיווק באינטרנט, כלים טכנולוגיים לאיתור קהל היעד ברשת ולימוד ההתנהגות החשיבתית שלו בחפשו אחר מידע ספציפי טרם הקמת האתר ולאחריו (בליווי הדגמה), ניתוח התנהגות קהל היעד ברשת לאחר זיהויו, בניה נכונה של האתר לתהליכי השיווק ברשת , רישום נכון במנועי חיפוש ודוחות מעקב (בליווי הדגמה), שיווק באמצעות הדואר האלקטרוני, השתתפות המדינה במענקים לשיווק באינטרנט, שיטות החשיפה אשר אינן מבוססות על בנרים, הדגמת סט הכלים הטכנולוגיים לשיווק באינטרנט, והכלים לניתוח דוחות, התנועה ואפקטיביות השיווק באתר מתוך ניסיונן של חברות ישראליות, מערכת סחר אלקטרוני Global Sources והכי חשוב... Action Plan - אחרי הכל - איך מתחילים מחר בבוקר תהליך שיווק אינטרנטי - תוכנית פעולה ונקודת לביצוע.