X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

חברת גלידת שטראוס גאה לפתוח את עונת הגלידה 2004 ולהציג מגוון מוצרים מקוריים וחדשניים לקיץ בלתי נשכח...
שמוליק גולדברגר, מנכ"ל גלידת שטראוס אמר היום כי: "חברת גלידת שטראוס גאה לפתוח את עונת הגלידה לשנת 2004. החברה מתמקדת בעונה זו במותג קרמיסימו, המותג המוביל בתחום חבילות הבית באמצעות שיפור התוספים והרכיבים בגלידה, עיצוב חדש ללוגו ולאריזות ופיתוח מוצר חדש פרי שיתוף פעולה בין מותג קרמיסימו למותג הפרה של עלית. בנוסף, תתמקד שטראוס בחיזוק המותג קורנטו באמצעות קונספט צעיר וחדשני תחת השם "טעם האהבה" ובחדשנויות בתחום מוצרי הילדים אשר מהווים פלח מרכזי וחשוב בקרב הצרכנים"
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום כי: "חברת גלידת שטראוס השקיעה בפיתוח המוצרים החדשים ובהרחבת המוצרים הקיימים כמיליון דולר. כל המוצרים מותאמים לטעם הישראלי ומבוססים על הידע והמומחיות של חברת שטראוס עם שימוש בטכנולוגיה ובניסיון של קונצרן יוניליבר העולמי". זהר הוסיף כי בכוונת החברה להשקיע כ-2 מליון דולר בשיווק, פרסום וקידום מכירות במהלך העונה.
גלידת שטראוס גאה להציג מבחר מהחידושים המהפכניים והמקוריים לקיץ 2004:
סדרת קורנטו "טעם האהבה"
גלידת שטראוס משיקה קונספט חדשני תחת הנושא "טעם האהבה" עם 4 מוצרים חדשניים במהדורה מוגבלת. קורנטו טעם האהבה מביא לצעירים ולצעירים ברוחם קיץ סוער מלא באהבות צעירות וסוחפות.
המוצרים פותחו בהתאמה להעדפותיו של הצרכן הישראלי כאשר בכל אחד מהם שתי שכבות של גלידה עם תוספות בצורה ייחודית שפותחה בהשקעה גדולה במיוחד עבור סדרה זו.
הטעמים הראשונים שיצאו הנם: קורנטו טעם האהבה מספר 1-להיסחף בכיף עם גלידת ריבת חלב ווניל עם קוביות טופי, קורנטו טעם האהבה מספר 2-להתאהב בשכבות גלידת נוגט וגלידת וניל עם קליקים אדומים כשמעל הכל לבבות שוקולד אדומים. במהלך העונה יחשפו קורנטו טעם האהבה מספר 3 ו-4.
קרמיסימו
בעונת הגלידה הקרובה שמה שטראוס דגש רב על מותג קרמיסימו, המותג המוביל בחבילות הבית עם מגוון רחב של חדשנויות ופעילויות ביניהן: שיפור התוספים והרכיבים בגלידה (כגון: שבבי שוקולד איכותיים יותר, קפה אוטנתי מברזיל ועוד), כפועל יוצא, עוצבו מחדש האריזות הסגולות של קרמיסימו וכעת ניתן לראות על גבי האריזה את הרכיבים האיכותיים הנמצאים בגלידה. במקביל, עודכן הלוגו של קרמיסימו ועתה מבליט הלוגו את המלה קרמיסימו, בעיצוב מודרני תוך שמירה על הצבע הסגול המזוהה עם המותג.
בנוסף, הורחב המגוון עם מספר מוצרים בניהם:
קרמיסימו פרה-לאחר ההצלחה הגדולה של קונספט דומה ביוניליבר- שילוב גלידה עם מותגים מובילים מעולם השוקולד, הקפה, ועוד.. פיתחה שטראוס בשיתוף עלית גלידת שוקולד קרמיסימו איכותית עם צ'יפים של שוקולד פרה אמיתי. שיתוף הפעולה בין שני המותגים המובילים בתחום הגלידה והשוקולד (Co-branding) יביא לצרכן את הגלידה הטובה של קרמיסימו עם השוקלד האהוב של הפרה.
קרמיסימו סורבט - סורבט פרווה עם פרי אמיתי בטעמי לימון ותות.
כוס קרמיסימו - גלידת קרמיסימו יוצאת מהאריזה המשפחתית בכוס קרמיסימו חדשה עם שתי שכבות של גלידת שוקולד עשירה ומפנקת ומעליה חדשנות בעולם הגלידה גלידת קצפת.
מגנום
טרפלס - הפינוק האולטימטיבי בעולם השוקולד, כדורי שוקולד רכים שנמסים בפה ומשאירים טעם מתוק של עוד נכנסים לראשונה לגלידה. השילוב המענג של הרכות של הטרפלס והרעננות של גלידת השמנת והכל בציפוי שוקולד מביאים את מגנום בשנת 2004 לשיאים חדשים. מגנום, המותג מס' 1 בעולם הגלידה הולך עוד צעד קדימה, מגנום אינטנס - מגנום חדש, יותר מפנק, יותר מענג, יותר עשיר, יותר מגנום. מגנום אינטנס - שלוש רמות של פינוק, השוקולד האיכותי של מגנום, גלידת השמנת העשירה ובפנים... שוקולד טרפלס שנימוח בפה.
הלב של גלידת שטראוס במקום השני בין מותגי העל הבינלאומיים בישראל
כשנה לאחר ההשקה המחודשת של הלב ביצעה חברת יוניליבר ברחבי העולם סקר לבדיקת מותג הלב בהשוואה למותגי על בינלאומיים אחרים כגון :אורנג', MTV , מקדונלדס, נייק ועוד.
במסגרת סקר זה, ביצעה גלידת שטראוס את אותו סקר בישראל, באמצעות מכון קאפי טסט בחודש ספטמבר 2003. מתוצאות הסקר עלה כי מותג הלב של גלידת שטראוס הינו במקום השני הן ברמת המודעות והן ברמת האהדה למותג בקרב גילאי 16-18 וגילאי 19+ מבין כל אותם המותגים שהוזכרו לעיל.
ילדים
גלידת שטראוס מתמקדת גם השנה ביצירת חדשנות רלבנטית לקהל הילדים, במטרה להעניק לילדים חווית גלידה ארוכה, צבעונית, חדשנית, ומפתיעה מעולם התוכן שלהם.
לאחר ההצלחה הגדולה בשנת 2003 בחדשנות מוצרי הילדים עם המוצר פצפצים, ממשיכה גלידת שטראוס להשקיע בפיתוח מגוון מוצרים חדשניים ומקוריים ביניהם:
"צמר גפן מתוק"- מעולם הלונה פארק, המוצר האהוב על הילדים בפעם הראשונה גם בגלידה. שלגון בטעם ובריח של צמר גפן מתוק בתוספת סוכריות עם מקל משרוקית צבעוני שנשאר גם אחרי שהגלידה נגמרת..
"שניים"- שלגון סורבט בטעם סוכריות משמש ופטל עם מקל מדליק שמתחלק לשניים. כשרוצים להתחלק עם חברים, עם אמא או פשוט לשמור חצי במקרר.
גלידת שטראוס גאה להציג את החדשנות הגדולה לקיץ 2004- קורנטו טעם האהבה
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום כי החברה בחרה השנה לחזק את המותג קורנטו, בין המותגים המובילים של גלידת שטראוס, עם סדרה מיוחדת במהדורה מוגבלת בת 4 מוצרים ייחודים ומקוריים תחת הקונספט "טעם האהבה", קונספט צעיר ומודרני המעניק רוח חדשה והרפתקנית למותג קורנטו. המהדורה המוגבלת תפוצל ל-2 השקות נפרדות במהלך החודשים פברואר ומאי. כאשר 2 הטעמים החדשים שיושקו במאי יחליפו את הטעמים המושקים החודש.
זהר צופה כי החדרת סדרת הקורנטו החדשה תביא לגידול של כ-15% במכירות המותג.
על סדרת קורנטו טעם האהבה
שטראוס קורנטו, אחד המותגים המובילים של גלידת שטראוס, מציג גם השנה חדשנות מפתיעה עם סדרת קורנטו טעם האהבה, הכוללת 4 מוצרים חדשים שפותחו בהתאם לקונספט של יוניליבר שפותח במשך השנתיים האחרונות ומושק השנה במקביל בכל רחבי אירופה. שנה לאחר ההצלחה הגדולה של מגנום יצרים ברחבי אירופה ובישראל, משיקה שטראוס קונספט חדשני נוסף של מהדורות מוגבלות מבית הפיתוח של יוניליבר תוך התאמת מגוון המוצרים לטעמים של הצרכן הישראלי. קורנטו טעם האהבה מביא לצעירים ולצעירים ברוחם קיץ מלא אהבות צעירות וסוחפות ונותן לכל אחד את הביטחון להיסחף עם הכיף שבקיץ...עד הסוף ועם מי שאוהבים.
כל המוצרים מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת וייחודית שהתאמתה לתהליך הייצור לוותה בהשקעה גבוהה. הטכנולוגיה המאפשרת להגיע למבנה המיוחד של המוצרים: בכל אחד מהמוצרים שתי שכבות של גלידה עם תוספות וצורה ייחודית במבנה המוצר ובכתר .
כל אחד מהטעמים מיוצג על ידי ספרה אחרת:
טעם האהבה מספר 1 - להיסחף עם שכבות גלידת ריבת חלב ווניל ומעל קוביות טופי
טעם האהבה מספר 2 - להתאהב בשכבות גלידת נוגט וגלידת וניל עם קליקים אדומים כשמעל הכל לבבות שוקולד אדומים
במהלך חודש מאי יושקו 2 טעמים נוספים וסודיים שיחליפו את הטעמים הקיימים טעם האהבה מספר 3 וטעם האהבה מספר 4..... (כשרות: לנדא)
טעם האהבה מספר 1 מחיר מומלץ לצרכן: 4.80 שקל
טעם האהבה מס. 2 גודל סופר, מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 שקל

תאריך:  22/02/2004   |   עודכן:  22/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il