סולתם - רדד בקמפיין מכירתי לפסח
לראשונה סולתם - רדד עולה בקמפיין טלוויזיה בעלות של 800 אלף דולר.
חברת סולתם- רדד המתמחה בייצור ושיווק סירים, מחבתות וסכו"מ, יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה, לקראת חג הפסח.
הקמפיין שנאמד בתקציב של 800 אלף דולר, מדגיש את המבצע לחג: מוצר שני של סולתם -רדד בחצי מחיר. הקמפיין יעלה ב- 19/3 ויכלול סרטון פרסומת שישודר בטלוויזיה, שלטי חוצות ואוטובוסים, מודעות בעיתונות ארצית ועיתונות ייעודית.
הקמפיין ימשך עד ערב פסח ויכלול בנוסף למדיה גם מבצעי קד"מ ומבצעי מתנות בנקודות המכירה וברשת חנויות סולתם - רדד.
הקמפיין נערך על-ידי מחלקת השיווק של החברה.