X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם חברת אלוני
▪  ▪  ▪

חברת אלוני משלימה מהלך מיצוב ומיתוג מחדש בהיקף 30 מיליון שקל, במטרה להוביל את תחום השוק הפרטי
הסיסמה שתלווה את הרשת: "אלוני - הבית זה אתה"
חברת אלוני, אחת מחברות הותיקות והמובילות בענף המתמחה בייצור מוצרי אבן ושיש, ומשווקת מוצרי קרמיקה וכלים לעיצוב הבית, משלימה בימים אלה תפנית אסטרטגית אותה מוליך המנכ"ל החדש יוסי פייט.
במסגרת המהלך ביצעה החברה שינויים ארגוניים שמטרתם לחזק את פעילותה בתחום הלקוחות הפרטיים.
יצוין, שעד לאחרונה פעלה אלוני בעיקר בשוק הקבלני והמוסדי המאופיין בצריכת מוצרים בסיסיים ולא ממותגים.
היקף מכירותיה של תשלובת אלוני הוא כ- 210 מיליון שקל לשנת 2003. לחברה 8 אולמות תצוגה.
היקף שוק הקרמיקה, השיש והכלים לבית מוערך בשני מיליארד שקל בשנה. חציו מופנה לשוק המוסדי וחציו לשוק הפרטי.
בישראל מתבצעות בשנה בין 25- 30 אלף התחלות בנייה. 120 אלף בתי אב שהם כ-10% מבתי האב בישראל מתחילים בשיפוץ כל שנה ו- 4,000 בתים פרטיים נבנים בישראל מידי שנה.
שוק הקרמיקה והכלים לבית הינו שוק מבוזר שפועלים בו עשרות יבואנים וספקים לצד מספר גופים גדולים.
לדברי יוסי פייט, מנכ"ל אלוני, מאפייני השוק זהים לאלה של עולם האופנה. מדובר בשוק ממותג בעיקר בשמות בינל"א ההופך כל קנייה לסמל סטטוס מהמדרגה הראשונה.
על-מנת לפרוץ את השוק הפרטי, ששולטים בו בעיקר יבואנים קטנים, ביצעה הרשת מספר מהלכים:
הרחיבה משמעותית את המגוון על-ידי קבלת זיכיונות בינל"א. היום מייצגת החברה למעלה מ-30 מותגים מובילים בתחום הקרמיקה והכלים לבית, ביניהם: HATRIA, FLOOR GRESS, REX, TOPRAK, ECO ועוד.
פתיחת אולמות תצוגה חדשים. הראשון ביניהם יפתח תוך חודש בחיפה. הוא ישתרע על פני 1,100 מ"ר. הושקעו בו 5 מיליון שקל והוא עוצב ע"י האדריכל שמואל בליי. במהלך הקיץ תפתח אלוני אולם תצוגה נוסף בשפיים שיהפוך לאולם הדגל במרכז הארץ.
כניסה לתחומים חדשים ושיתופי פעולה. בחודשים הקרובים, אלוני תעמיק פעילותה בתחום הפרקטים.
פעילות מוגברת בקרב ארכיטקטים ומעצבי פנים
מיצוב ומיתוג מחדש של החברה שבוצע ע"י משרד שלמור אבנון עמיחי: "אלוני הבית זה אתה".
לדברי יוסי פייט, אלוני היא אחת מהחברות המובילות והותיקות ביותר בשוק. דווקא בגלל הוותק מודעת אלוני לצורך לחדש ולהתחדש כדי להישאר רלוונטית לצרכן גם בשנים הבאות.
מהלך המיתוג מחדש נועד לרענן את התדמית בהתאמה לקו המוצרים האיכותי והאופנתי המאפיין היום את הרשת.
לדברי גדעון עמיחי: "המיצוב מחדש הינו רעיון רחב שמשנה את אופי התקשורת השיווקית של אלוני. המיצוב אינו מעמיד במרכז את שפע המוצרים, אלא את החוויה המוגמרת ואת התוצאה הסופית - הבית.
אלוני כמובילת התחום, בחרה להעמיד במרכז התקשורת השיווקית רעיון גדול ולא להשאיר את השיחה השיווקית ו/או התקשורתית ברמת המוצרים הבודדים ו/או היתרונות הטכנולוגיים.
"הבית זה אתה" הינו רעיון אמוציונלי ממדרגה ראשונה, שמדבר בעת ובעונה אחת לכל קהלי המטרה של אלוני:
עבור האדם הפרטי, הרעיון מסמל הזדהות עם ביתו ומקשר את אלוני לערכים כמו: משפחה, אהבה וסגנון חיים.
עבור אדריכלים, הרעיון מסמל את עוצמת היכולת המקצועית ואת הנגיעה האישית של כל אחד ואחד מהם בתכנון פרויקט מגורים מכל סוג שהוא.
עבור קבלנים, הרעיון מסמל חותמת אישית ליציר כפיהם.
"הבית זה אתה" נוגע במוטיבציה הבסיסית של כל קונה בית או משפץ. הרעיון מבוסס על התובנה שאנשים רואים בבית דרך לבטא את אישיותם, טעמם וסגנון חייהם. עיצוב הבית והפריטים שנבחרו עבורו, ממחיש את מי שגר בבית ו/או את חלומותיו, אם תרצו אמור לי איך נראה ביתך ואומר לך מי אתה.
פרופיל אלוני:
חברת אלוני נוסדה כחברה משפחתית לפני כ-50 שנה.
מאז 1992 החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב לפי שווי שוק של 17 מיליון דולר.
בתחילת 2002 נרכשה השליטה בחברה, יחד עם רכישת השליטה בקבוצת "איטונג" תעשיות בידי קבוצת שרם פודים קלנר.
החברה מנוהלת מזה עשרה חודשים ע"י יוסי פייט.

תאריך:  15/03/2004   |   עודכן:  15/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il