X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נייקי ישראל
▪  ▪  ▪

נייקי ישראל משיקה לראשונה באירופה חנות אופנה לנשים בלבד - nikewomen!
החנות ממוקמת בכיכר המדינה בת"א, בהשקעה של כ-500,000 שקל.
זו היא חנות נייקי לנשים בלבד הראשונה באירופה!
בכוונת נייקי העולמית לבחון את המודל הישראלי ולפתוח חנויות קונספט לנשים בלבד גם בערים אחרות באירופה.
נייקי ישראל, בשיתוף פעולה עם רשת ג'ק קובה, פתחה בימים אלה חנות קונספט נשים חדשה nikewomen הראשונה מסוגה בישראל לנשים בלבד, בכיכר המדינה בתל-אביב, בהשקעה של כ-500 אלף ש"ח.
החנות, בשטח של 70 מ"ר, הינה חנות אופנה וספורט ייחודית לנייקי ופועלת על-פי קונספט ראשון מסוגו באירופה, שפותח במשותף על ידי המעצבים של נייקי בישראל ובאירופה. בכוונת נייקי ישראל לפתוח חנויות nikewomen נוספות במהלך השנתיים הקרובות, בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקל.
ההחלטה על השקת קונספט החנויות החדש לנשים בלבד, נובעת מהאסטרטגיה של נייקי ישראל המקיימת פעילויות ייחודיות לנשים לאורך השנה. במסגרת פעילויות אלו נייקי ישראל מפיצה בימים אלו קטלוג נשים מהודר במגזינים מובילים לנשים, בהשקעה של כמיליון שקל ומקיימת פעילויות בחדרי כושר.
דניאל בירנבאום, מנכ"ל נייקי ישראל: "נייקי ישראל, שמה לה מטרה להוביל את התחום אופנת הנשים בישראל. במסגרת אסטרטגיה זו בכונתינו לפתוח חנויות נשים נוספות תחת הקונספט של nikewomen במהלך השנתיים הקרובות, בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקל.
החנות החדשה של nikewomen בכיכר המדינה בתל אביב מהווה סמן דרך לפעילותה של נייקי בתחום אופנת הנשים ומדגישה את המגוון הרחב של הטרנדים והקולקציות האופנתיות שיש בנייקי.
בעוד שנייקי מובילה ללא עורערין את תחום הספורט בארץ ובעולם, בחרה החברה למנף נסיון ומובילות זו גם לטובת אופנת היום יום.
קהל הלקוחות ייחשף לקולקציה איכותית וטרנדית לא רק לספורט כי גם ללבוש יום יומי ואופנתי שטרם נראה בארץ.
הקונספט הייחודי והראשוני של חנויות נייקי לנשים בלבד שנכנס לישראל, נבחן בימים אלה על-ידי נייקי העולמית הבוחנת פתיחת סניפים נוספים של nikewomen בערים המרכזיות באירופה וברחבי ישראל".
בחנות החדשה בכיכר המדינה הושם דגש על עיצוב אופנתי מינימליסטי, הנותן למוצרים את הבמה המרכזית ומעניק ללקוחה חוויית קניות אולטימטיבית. החנות בנויה ממדרגות לאורך כל החנות ופרוסה על-פני 2 קומות. הרצפה היא רצפת פרקט מהודר המעניק תחושת חום ויוקרתיות לחנות. רוב החנות בנויה ממדרגות עולות וריהוט מינימליסטי, כאשר המוצרים מקבלים את מלוא תשומת הלב.
קולקציות הביגוד האופנתית מוצגת בחנות החדשה רק בתלייה, באלמנטים מעוצבים מנירוסטה שיוצרו במיוחד לחנות יחד עם אלמנטים של פרספקס. גם תצוגת הנעליים היא ייחודית - הנעלים מוצגת על מדרגות, על-פי קונספט חדשני וראשוני.
קולקציות האופנה בחנות נבחרו בקפידה והיא כוללת פריטים מיוחדים במגוון רחב מאד של טרנדים עדכניים, צבעים ייחודיים וגזרות בלעדיות. כמו כן, בחנות יהיו קולקציות בלעדיות של נייקי.
הבחירה בחברת ג'ק קובה נבעה מן ההכרה כי בג'ק קובה מכירים היטב את האישה הישראלית, את טעמה ואת דרישותיה. חברת ג'ק קובה הנה היבואנית המובילה בענף ההלבשה התחתונה בארץ, המתמחית במותגים מקצועיים ואופנתיים, מהמובילים בעולם. מוצריה משווקים לחנויות פרטיות ברחבי הארץ, ונחשבת לספק המרכזי של רשתות הלבשה תחתונה מובילות. כמו כן, מפעילה החברה רשת של 30 חנויות תחת המותג ג'ק קובה.
אודות נייקי ישראל
נייקי ישראל נוסדה בשנת 2001 והיא נציגת נייקי העולמית בישראל. בחברה מועסקים כ-30 עובדים ישראלים בארץ ובנוסף עובדים במטה החברה בהולנד. לחברת נייקי ישראל 7 חנויות מותג בארץ ו-25 חנויות בקונספט של חנות בתוך חנות. בנוסף משווקת החברה את מוצריה לכ-250 חנויות שהינן משווקות מורשות של נייקי. בישראל נייקי הינו מותג הספורט הבינלאומי היחידי הפועל שלא באמצעות זכיין יבואן.

תאריך:  29/03/2004   |   עודכן:  29/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il