רפי בהונקר מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בבבילון
המינוי החדש עומד בסימן הגידול במכירות בבילון, פריצתה לשווקים חדשים והשקעה של 5 מיליון דולר בחברה לפני כשבועות אחדים.
רפי בהונקר (46) מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בחברת בבילון, המובילה העולמית במתן פתרונות תרגום בקליק. במסגרת התפקיד החדש, שלא היה מוגדר קודם לכן, יהיה רפי אחראי על כל המכירות הישירות של בבילון ברחבי העולם, בין אם על ידי מפיצים או חברות בנות.
רפי בהונקר מתכוון להוביל את החברה לגידול חד במכירותיה לארגונים, בעיקר של מוצר הדגל של החברה לארגונים, Babylon-Corporate: "האתגר שלנו ב-Babylon הוא להרחיב את ההתלהבות של של משתמשי Babylon לקהילה הארגונית".
לרפי בהונקר ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום השיווק והמכירות של מוצרי תוכנה. לפני 13 שנה פתח רפי את משרדי Mercury Interactive בארה"ב כמנהל המכירות הראשון של החברה והחל לפתח את שוק בדיקות התוכנה. מאז חזרתו לארץ בשנת 1995, שימש רפי בתפקיד סמנכ"ל השיווק הבינלאומי בחברת NetManage; היה ממייסדי חברת UCmore ובתפקידו האחרון כיהן כסגן נשיא לפעילות בינלאומית בחברת התוכנה CareerHarmony. הוא בוגר תואר ראשון במדעי המחשב מטעם הטכניון בחיפה.
המינוי החדש עומד בסימן הגידול במכירות החברה והשקעה של 5 מיליון דולר בחברה לפני כשבועות אחדים על ידי ענקית המדיה העולמית Reed-Elsevier.
אודות בבילון
בבילון השיקה את התוכנה שלה לראשונה בספטמבר 1997. לחברה יש כיום למעלה מ-22 מליון משתמשים רשומים לתוכנת התרגום והמידע שלה, וכ-15,000 משתמשים חדשים מתווספים אליהם מדי יום. בשנת 2001 החלה בבילון לגבות תשלום עבור שרותיה, והייתה עדה לשיעורי המרה ניכרים מקרב משתמשי החינם למשתמשים בתשלום.
בבילון חדרה בהצלחה גם לשוק העסקי, והיא מספקת פתרון בלחיצת כפתור בעכבר לבעיות גישה למקורות מידע פנים-ארגוניים. בשנה שעברה חתמה החברה על עסקאות עם מובילים בתחום התעשייה דוגמת:
Ernst & Young, UBS, UPS, Coca-Cola, Gillette/Braun, Philips, Ford, BMC Software, Comverse, AEG, Aventis, Agis, BASF, Deutsche Bank, Mercury Interactive, Amdocs, IBM, Ericsson, Fujitsu Siemens, Nike, Pfizer, 3M, Daimler Chrysler, Radware ואחרים.
למידע נוסף - בקרו באתר הבית של בבילון, בכתובת:
www.babylon.com.