ביום שני יעלה לאוויר סרטון התדמית החדש למותג פאנטה. הסרטון הופק בבלגיה וזכה לציונים גבוהים בקרב קהל המטרה של המותג- בני נוער בגילאים 12-17 .
בסרטון מככבות קבוצות של בנים ובנות בסיטואציות ספונטניות ולא שיגרתיות, המתחרות בינהן בעזרת קשיות ארוכות על "הטיפה האחרונה של פאנטה".
עדית פרידמן מנהלת מותג פאנטה, על הרקע לקמפיין: "ממחקר איכותי שערכנו (TEEN SPIRIT, נובמבר 2003) עולה, כי קיימים הבדלים בין בנים לבנות בסגנון ה'צחוקים' אך לא במוטיבציה או בצורך ב'צחוקים'. לרוב, ה'צחוקים' וה'דחקות' של החבר'ה נעשים בתוך קבוצות מאותו מין. הקמפיין הנוכחי משקף עובדות אלו. סרטון התדמית מתבסס על אסטרטגיית המותג-"כיף מוטרף עם החבר'ה ונשען על ערכיו המרכזיים של המותג-מוטרף,ספונטני ותמיד מפתיע".
הקמפיין ימשך לאורך החודשים - מאי ויוני, וישודר בערוץ 2, בערוץ 10, ערוץ 24 ,MTV ובקולנוע.
היקף מסע הפרסום הינו - 1.5 מיליון ש"ח.