X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון רמת אביב
▪  ▪  ▪

מעכשיו "טופשופ" גם בקניון רמת-אביב
היקף ההשקעה בחנות כ-2.5 מליון ש"ח.
חיים סקאל: תוך שנתיים נפתח 5 חנויות נוספות.
רשת האופנה הבריטית "טופשופ" פותחת את חנות הדגל שלה בישראל. החנות נפתחה בקניון רמת-אביב ע"י חברת "VIEW Marketing" הנציגה בישראל. "טופשופ" עוצבה עפ"י הקונספט העולמי בהשקעה של כ-2.5 מליון ש"ח. גודל החנות הוא 400 מ"ר.
"טופשופ" הוא מותג אופנה צעיר לבחורות מגילאי העשרה עד גילאי השלושים המחפשות אחר בגדים איכותיים ואופנתיים. ערכי המותג הינם: צעיר, כיף, סקסי וייחודי. בנוסף לבגדים של "טופשופ", ניתן למצוא בחנות אביזרי אופנה שונים ומגוונים כגון: חגורות, נעלים ועוד.
הייחודיות במותג מתבטאת בכך שבכל שבוע מגיעה קולקציה חדשה ורעננה לישראל עם מבחר דגמים עדכני ואופנתי.
לקוחות "טופשופ" מתאפיינים כמודעים לסטייל, אוהבים אופנה ומובילי דעת קהל.
לרשת "טופשופ" יש 270 סניפים ברחבי העולם וחנות הדגל בכיכר אוקספורד הינה חנות האופנה הגדולה בעולם, גודלה כ 10,000מ"ר, והיא סוחפת מידי שבוע כ 250,000 איש, מספר הגדול מקניון מצליח בישראל. תוך שנתיים יפתחו עוד 5 חנויות "טופשופ" בארץ.
עד כה, המותג "טופשופ" מיוצג במתחם ה-VIEW ב"ארנה" שבהרצליה בנוסף למותגי אופנה נוספים. הנהלת קניון רמת-אביב בחרה ב"טופשופ" על פני מותגים אחרים מכיוון שזהו מותג בינלאומי חזק לצעירים עם קולקציה חדשנית ואופנתית לרבות היתרון שהוא כיום נחשב למותג החזק ביותר והמוביל את שוק האפנה בבריטניה. האפנה הבריטית התחזקה מאוד בשנים האחרונות ומשקלה יתרום לחיזוק נוסף בערכים אותם מציע הקניון.
מר פיליפ גרין, יהודי, הנחשב לטייקון אופנה ולאחד מעשירי עולם, אשר הינו הבעלים החדשים יחסית של קבוצת ארקדיה כיום ורשת בתי הכלבו BHS, עומד לרכוש גם את "מרקס אנד ספנסר" לפי שווי של 16.5 מיליארד דולר. פיליפ גרין בחר להעניק את הנציגות בישראל לסקאל, יומיים בלבד לאחר רכישתו את קבוצת ארקדיה לפני כשנה וחצי.
חיים סקאל: החלטנו לפתוח את חנות הדגל בקניון רמת אביב על-פי התכנית העיסקית שהוסכמה עם קבוצת ארקדיה - הבעלים של המותג, וזאת לאחר ההשקה המוצלחת מבחינתנו ועמידה בהצלחה ביעדים ששני הצדדים תכננו. ההשקה המוצלחת בארנה לפני בדיוק כשנה חיזקה את מעמדו של המותג בשוק המקומי. זאת נעשה על-פי האסטרטגיה לשלבו עם הקומפלקס של "VIEW", שנחשב לפרוייקט הקמעוני המושקע ביותר בארץ אשר מייצר ערכים של מוזיקה, אפנה, וחוויה בילוי הזהה לחנות הדגל של טופשופ ב"אוקספורד סטריט".
מכיוון שאנו מאמינים שהנשים בישראל, כמו בשאר העולם, אוהבות ומבינות באופנה ורוצות לקנות מותגים מובילים במחירים אטרקטיבים, לא היה בנו ספק לגבי הההצלחה ועתידו של המותג גם בכאן.
החנות ברמת-אביב נחשבת לאחת הגדולות ביותר בקניון רמת-אביב, מה שמחייב ביטחון עצמי גדול להשיג את התשואה להשקעה שאינה קלה בסידרי שטח גדולים שם. בעיצוב החנות נעשתה השקעה רבה, כדי לתת ללקוחה הישראלית את חווית הקניה כמו בשאר חנויות "טופשופ" בעולם".
בעסקים אני מעדיף לעשות את הטוב ביותר או לא לעשות כלל. אין לי ספק בהצלחת החנות, המותג ועתידו בישראל. הניסיון שיש לנו בקניון רמת-אביב והאמון בהנהלתו הטובה, הקלו על החלטתי ואני שלם מאוד עם כך. אנו מפעילים ברמת-אביב כ-10 חנויות דגל שונות(Tommy Hilfiger, Nine West, Polo Ralph Lauren, O'Niell, DKNY bebe וכו') וכולן הוכחו עיסקית ותרמו לנו תשואה טובה להשקעה.

תאריך:  09/06/2004   |   עודכן:  09/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת דהן, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם רכבת ישראל
יפעת גדות
שתי תערוכות צילומים של אביו פתח סוסקין הבן לפני שנכנע למחלה קשה; סוסקין לא זכה בחייו להיות מוצג במוזיאונים הגדולים, אלא רק 40 שנה לאחר מותו
רינת ברובינסקי, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם פרטנר
יעל תאנה-שפריר, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם אל על
עדי אקוניס, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם נירלט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il