X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

סיגל שילוני, מנהלת השיווק בשטראוס מחלבות אמרה היום כי, קסם הסויה של שטראוס הגיע לנתח שוק כספי של 39.5% משוק מעדני הסויה בישראל
(על-פי דו"ח נילסן 05/2004), ללא תמיכה פרסומית!!!
חודש מאי הינו החודש הראשון שמעדני "קסם הסויה" נכחו באופן מלא על המדפים מאז ההשקה.
שוק יוגורט הסויה צמח ב-111% מול רבעון קודם (3-5/04 לעומת 12/03-2/04).
שטראוס מחלבות השקיעה בהשקת "קסם הסויה" סכום של
כ-150 אלף דולר בלבד.
שילוני: "שוק מעדני הסויה בישראל מוערך בכ-30 מיליון שקל (לפי נתוני נילסן לשנת 2003). שוק זה עדין נמצא רק בתחילת דרכו. הכניסה של מחלבות שטראוס לתחום הינה חלק מאסטרטגיה כוללת של החברה להרחבת תחומי פעילות המחלבה לשווקים בעלי פוטנציאל צמיחה עתידי.
מאז תחילת הפעילות של שטראוס בתחום מעדני הסויה, תחום מעדני הסויה כולו צמח ב-16% ובתוכה קטגוריית היוגורטים על בסיס סויה הכפילה את עצמה. באותה תקופה תחום משקאות הסויה ירד בכ-10%. (רבעון מול רבעון קודם)
שילוני הוסיפה: "אנו שבעי רצון מהתוצאות הראשוניות בתחום הסויה מאז ההשקה, השוק מגיב נפלא למוצרים וזאת למרות שלא נעשתה פעילות שיווקית משמעותית מעל הקו.
הנתונים מחזקים את האמונה שלנו שקיים צורך אמיתי במוצרי סויה, ושפריצת הדרך שעשינו ברמת הטעם תאפשר לנו להמשיך ולשנות את פני הקטגוריה".
שילוני ציינה עוד: "שטראוס צופה כי בשנים הבאות שוק הסויה בכלל ,וקטגוריית מעדני הסויה בפרט, יתפתחו ויצמחו .קהל היעד הראשוני שנבחר,בהשקת קסם הסויה, הם צרכני סויה המחפשים בשורת טעם אמיתית, אך אנחנו מאמינים כי קסם הסויה של שטראוס, המהווה פריצת דרך טכנולוגית ברמת הטעם יצליח להכניס צרכנים חדשים לתחום, צרכנים שעד כה נרתעו מאכילת סויה.
נתחי שוק מעדני הסויה בישראל,כספי (מאי 2004, לפי נתוני א.ס נילסן): משק צוריאל-42.6%, שטראוס מחלבות-39.5%, אלפרו-17.9%
נתחי שוק , כלל סויה מחלבה בישראל,כספי(מאי 2004, לפי נתוני א.ס נילסן): אלפרו-44%, משק צוריאל-30%, שטראוס מחלבות-13.2%, תנובה-7.8%.
על סדרת קסם הסויה בטעם של שטראוס
הסדרה החדשה מעניקה לקהל הלקוחות את האפשרות ליהנות מיתרונות הסויה מבלי להתפשר על הטעם. מעדני הסויה של שטראוס מועשרים בסידן ובסיבים תזונתיים פרהביוטיים, עשויים מחלבוני סויה שאינם מהונדסים גנטית ,100% צמחיים ונטולי לקטוז וגלוטן.
מעדני הפרי מועשרים, בנוסף לכך, בחיידקי יוגורט ידידותיים המועילים לשמירת האיזון הפנימי שבמעי.
בסדרה מעדנים בטעם וניל ובטעם שוקולד וכן מעדנים עם פרי,בתוספת חיידקי יוגורט : תות שדה, פירות יער, אפרסק ופסיפלורה ואשכולית אדומה ודבש.
כל המעדנים הינם כשרים פרווה.

תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il