X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דלויט-טוש
▪  ▪  ▪

אורי שרמן מונה למנהל תחום CRM
בחברת דלויט-טוש טכנולוגיות מידע
אורי שרמן, 36, מונה למנהל תחום CRM בחברת טכנולוגיות המידע מקבוצת הייעוץ של דלויט-טוש בריטמן-אלמגור. קבוצת הייעוץ של דלויט-טוש בריטמן-אלמגור, מעסיקה למעלה מ-160 יועצים, המתמחים ב-e-Busienss, ייעוץ אסטרטגי וכלכלי, משאבי אנוש, הנדסת תעשיה וניהול וטכנולוגיות מידע.
במסגרת תפקידו החדש יהיה שרמן אחראי על פיתוח תחום ייעוץ CRM ועל מתן שירותי הייעוץ ללקוחות החברה. שירותים אלה כוללים, בין השאר, תמיכה בתכנון אסטרטגיית CRM, בחירת המערכת והקמתה.
לפני הצטרפותו לדלויט-טוש ברייטמן אלמגור, עבד שרמן 5 שנים במוטורולה ברזיל, בתחילה כמנהל מרכז התמיכה ללקוחות ובהמשך כמנהל שירות לקוחות.
לשרמן תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומימון מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב
לדברי שרמן, מגמת ההתפתחות של השנים האחרונות בתחום ה- CRM תמשך. בתקופה בה מתגברת התחרות הופכת יכולת הארגון להכיר טוב יותר את הלקוחות ולהתאים את פעילותו אליהם באופן רווחי יותר, תוך הורדת עלויות, לגורם בעל חשיבות מכרעת להצלחה.
לדברי קרן שקד, מנכ"ל חברת דלויט-טוש טכנולוגיות מידע: "בקבוצת הייעוץ של דלויט-טוש מייחסים חשיבות רבה לנושא ה-CRM שמהווה למעשה חלק מהאסטרטגיה הארגונית ולא חבילת תוכנה בלבד ולפיכך החדרתו והטמעתו בארגון מהווים אתגר משמעותי. כמעט ולא קיימים פרוייקטים בארץ בהם ניתנה תשומת הלב בראש ובראשונה לאסטרטגית ה- CRM ולכן מרביתם אינם משיגים את התוצאות המקוות. הייעוץ שאנו נותנים מתמקד ברובד האסטרטגי כאשר נושא התוכנה מגיע רק בשלב מאוחר יותר".

תאריך:  13/01/2002   |   עודכן:  13/01/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס ויינשטיין
-הודעה מטעם סי.איי.; הוירוסים המאיימים של שנת 2002
מזל בן-דוד
-הודעה מטעם הקרן הישראלית
דפנה יעקובוף
-הודעה מטעם אפליקום
משה דיין, יועץ תקשורת
- הודעה מטעם לודן;
היקף העבודה של לודן בפרוייקט נאמד ב-6 מיליון ש"ח והוא אמור להסתיים בקיץ 2003
מחלקת דוברות בנק הפועלים
- הודעה מטעם בנק הפועלים; פקדון צמוד אירו לשנה בריבית של %3 פקדון צמוד לירה שטרלינג בריבית של %4
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il