מלך הפלאפל ומלך נוזלי הכלים
פרוקטר אנד גמבל עולה עם קמפיין טלוויזיה לנוזל הכלים פיירי בהשקעה מדווחת של 4 מיליון שקל.
הסרטון הנוכחי מהווה חלק שני בסאגת הסרטים המצליחה על
היריבות בין שני דוכני פלאפל.
פיירי, נוזל הכלים מספר 1 בעולם, מבית פרוקטר אנד גמבל, עולה בימים אלה עם קמפיין טלוויזיה חדש, בהשקעה בת 4 מליון ₪, באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי.
הקמפיין, מהוה את החלק השני בסאגת הפרסומות, המתארות את המלחמות בין שני דוכני פלאפל יריבים, הטוענים לתואר "מלך הפלאפל" ומתחרים ביניהם בכל, אפילו בשטיפת הכלים. במשך השנה הקרובה צפויים, לעלות עוד 2 סרטים נוספים ובהם המשך העלילה.
בנוסף לקמפיין, יתקיימו פעילויות קד"מ ענפות ופעילויות נלוות אחרות, שיתבססו על דמויותיהם הציוריות של 2 גיבורי הסדרה.
מיכל בן מיור, מנהלת השיווק של פיירי, בפרוקטר אנד גמבל ישראל: "מחקרים שערכנו, למדו אותנו, כי קמפיין הפלאפל הקודם לפיירי, נחשב בעיני הציבור לקמפיין הטוב ביותר של פרוקטר אנד גמבל בישראל, בשל היותו ישראלי מאוד ומלא הומור.
גם במבחני הזכירות והקישור למותג, זכה הקמפיין בציונים הגבוהים ביותר, שהובילו את פיירי לשיא המכירות ונתח השוק שלו, בזמן הקרנת הפרסומת. לפיכך החלטנו להמשיך ולבנות את הטלנובלה, תוך שימוש באותו קאסט גם על פני הסרטים הבאים. הקמפין הנוכחי וההמשכונים, שיבואו אחריו מראים בצורה ציורית, כי בכל הנוגע להסרת שומנים בקלות ומהירות, פיירי הוא המלך בין כל נוזלי הכלים וכמאמר הסיסמא: "פייר, בניקיון אין כמו פיירי".