X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עוף טוב
▪  ▪  ▪

חברת "עוף טוב" במהלך רחב היקף של כינוס מותגים:
מכנסת את "עוף טוב" "הוד לבן" ו"מילי" תחת המותג "עוף טוב".
עולה בקמפיין תדמיתי בהיקף של 5 מליון שקל.
הרצל עוזר, המנכ"ל הנכנס של עוף טוב: "זהו צעד ראשון במסגרת תוכנית מפנה כוללת לחיזוק המותג, הגדלת המכירות והורדת העלויות".
עוף טוב, יצרנית מוצרי העוף הגדולה בישראל, הודיעה היום כי תכנס את כל מותגיה ("עוף טוב", "הוד לבן" ו"מילי") תחת המותג: "עוף טוב". הרצל עוזר, המנכ"ל הנכנס של חברת "עוף טוב", הודיע היום כי מדובר בצעד ראשון במסגרת תוכנית מפנה כוללת לחיזוק המותג, הגדלת המכירות והורדת העלויות. המהלך האסטרטגי ילווה בקמפיין פרסומי ושיווקי רחב היקף בהשקעה של 5 מליון שקל, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס.
ההחלטה לכנס את המותגים "הוד לבן ו"מילי" התקבלה לאחר שמחקרים הוכיחו כי המותג "עוף טוב" נהנה מציונים גבוהים בציבור בכל הפרמטרים של איכות, תדמית וטעם. בחברה ציינו, שערכים אלה מזוהים יותר מכל עם מוצר הדגל של החברה: שניצלים מוכנים לאכילה. עודד פרידמן מנהל השיווק הוסיף, כי הכוונה בשלב זה היא למקד את מאמצי השיווק של החברה במיתוג כל מוצריה תחת מותג אחד הנהנה מאהדה רבה בקרב הציבור, ולנצל את המותג החזק "עוף טוב" על מנת למנף את מגוון מוצריה של החברה בשווקים בהם היא פועלת.
"הוד לבן" הינו מותג ותיק בתחום מוצרי נקניקיות, פסטרמות ונקניקים. היקף שוק זה מוערך ב-430 מליון שקל בשנה, כאשר השחקנים העיקריים בשוק הם זוגלובק, עוף טוב, טירת צבי ויחיעם. בחברת עוף טוב, מציינים כי כינוס המותגים יחזק את האחיזה בשווקים אלה ויעמיק אותה, זאת באמצעות מיקוד המאמצים השיווקים והפרסומיים בהבלטת ערכיו של המותג "עוף טוב" ובהמשך השקעות ופיתוח מוצרים חדשים.
על הקמפיין: "חגיגה במטבח"
חברת "עוף טוב" תעלה השבוע קמפיין תדמיתי באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ד'ארסי. במרכז הקמפיין הושם דגש על אלמנט המשפחה (הורים + 2 ילדים) הנהנית ממגוון המוצרים שמציעה החברה, ומכינה בהרמוניה מלאה ארוחה משפחתית משותפת, תוך מתן דגש על חלקן של הנקניקיות, הפסטרמות והנקניקים בארוחה. הקמפיין כולל טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות בעלות כוללת של כ- 5 מליון שקל.
קרידטים:
משרד פרסום: גלר נסיס דארסי, מנהל קריאטיב: רוני שניידר, מנהלת קריאטיב אשכול: מירב קורן, קופירייטר: ארז רובינשטיין, ארט דיירקטור: מיקי תורג'מן, מנהלת אשכול לקוחות: קומי קרמון, סופרוייזר: מאיה צוראל, תקציבאית: עינב שגיב, הפקה: רינת סיטון ויפית כדורי.

תאריך:  22/08/2004   |   עודכן:  22/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il