סופר מבצע לחג בסופר סנטר וקו-אופ
בשיתוף עם רשות הדואר ורשת מגזיני SBC.
לקוחות סופר סנטר וקו-אופ יקבלו כשי לחג את המגזינים "קוסמופוליטן" ו"דרך האוכל" יחד עם ערכת גלויות שנה טובה מבויילות.
מבצע ראש השנה מיוחד בסניפי סופר סנטר וקו-אופ של רבוע כחול.
במסגרת המבצע, שסיסמתו: "שתהיה לך שנה סופר טובה", יקבלו הלקוחות את המגזינים היוקרתיים "קוסמופוליטן" - מגזין הנשים הבינלאומי הנמכר ביותר בעולם, או מגזין "דרך האוכל", בקניה מעל 250 ₪. בנוסף, יצורפו למגזין ערכות שנה טובה שיכללו שלוש גלויות מבוילות של רשות הדואר לשימוש הקונים. המבצע בתוקף בכל סניפי סופר סנטר וקו-אופ עד ערב החג, 15 בספטמבר, ו/או עד גמר המלאי.
לדברי סנדרין מונטסמה, סמנכ"ל שיווק רבוע כחול: "המבצע מהווה המשך לאסטרטגיה השיווקית החדשה של הרשת אשר חרטה על דיגלה את הקשר עם הקהילה, ודגש על האישה כלקוחה עיקרית תוך מתן מענה לצרכיה ויצירת קשר אישי ואינטימי בינה לבין הרשת השכונתית. השי שנבחר לשנה החדשה, ובייחוד עתון קוסמופוליטן, מתאים לאסטרטגיה זו של פינוק הלקוחה הנשית באופן ספציפי.
לדברי יוסי שלי, מנכ"ל רשות הדואר, "למרות ההתקדמות האלקטרונית והדיגיטלית, בחג ראש השנה, המאופיין במנהגים מאוד מסורתיים, אנשים עדיין נהנים יותר למצוא ברכה אמיתית מאשר וירטואלית בתיבת הדואר שלהם. המבצע, שמשקף come back של גלויות שנה טובה, מעניין גם בשל העובדה שמשלוח גלויות בדואר תואם לרוח הרטרו הכל כך אופנתית כיום".
המבצע ילווה בקמפיין פרסומי בעתונות וברדיו באמצעות משרד שטרית מדיה גרופ (SMG).
רשת סופר סנטר מונה כיום 70 סניפים ברחבי הארץ, כאשר עד דצמבר שנה זו, אמורה הרשת למנות 107 סניפים ולהפוך לרשת השכונתית הגדולה בישראל. ממבצעים קודמים עולה כי היקף מימושי המתנות עומד על מאות אלפים.
קבוצת SBC מוציאה לאור 17 מגזינים מובילים בנושאים שונים, ביניהם: קוסמופוליטן - מגזין הנשים הבינלאומי הנמכר ביותר בעולם, PC מגזין, מגזין Forbes - מגזין העסקים הבינלאומי, "דרך האוכל", "נישה" - בנושאי עיצוב הבית, ואחרים.