טרה נכנסת לראשונה לקטגוריית היוגורט הלבן
טרה משיקה יוגורט לבן תחת מותג יוגורטרה - יוגורטרה טבעי 1.5% שומן, במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים יוגורט לבן וטבעי, כשלב נוסף בהרחבת מגוון מוצרי היוגורט של המחלבה.
קטגוריית היוגורט הלבן מגלגלת כ-250 מיליון שקל בשנה.
טרה משיקה בימים אלה את יוגורטרה ביו טבעי 1.5%. יוגורטרה ביו טבעי 1.5% שומן מועשר בסידן, בעל מרקם עשיר, בריא ומרענן ובא לתת מענה לצרכנים המחפשים יוגורט לבן וטבעי. המוצר החדש משווק באריזה בתכולה של 150 גרם ובמחיר מומלץ לצרכן של 3.10 שקל. מוצר זה מצטרף ליוגורטרה עם דבש 3% אותו השיקה טרה בשבוע שעבר. ליוגורטרה דבש 3% יתרונות בריאותיים ותזונתיים והינו אידיאלי לארוחת הבוקר, בגלל תוספת הדבש והשילוב הייחודי עם היוגורט.
שוק היוגורט הלבן בישראל מוערך בכ-250 מיליון שקל בשנה ונאמד בכ-13,000 טון בשנה.
טרה בלטה במהלך השנה האחרונה דווקא בקטגוריית היוגורט עם פרי, שם ביצעה מהלכים שיווקיים בולטים שהזניקו את מכירותיה והביאו הצלחה שיווקית יוצאת דופן בענף.
מניתוח נתוני נילסן (כספי) עולה כי נתח השוק של טרה בקטגורית היוגורט עם הפרי גדל יותר מכל מתחריה בשנה האחרונה מבחינת אחוזי גידול. על פי נילסן, טרה זינקה בשנה האחרונה, מיוני 2003 ועד יולי 2004, בכ-118% מנתח שוק של 3.5% ביוני 2003 ל-12.2% ביולי 2004.
בסדרת יוגורטרה מגוון רחב של מוצרים ייחודיים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות שזכו בציונים גבוהים ביותר במבחני טעימה בזכות הטעם, המרקם המעולה והעובדה שכמעט ולא ניתן להבחין שחלקם מוצרי דיאט.
בסדרת יוגורטרה ניתן למצוא כיום שלוש תת קטגוריות: יוגורטרה עם פרי 3% שומן, יוגורטרה עם פרי דיאט 0% שומן ומשקאות יוגורט (1.5% ו-0% שומן דיאט).
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים.