X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה מנצחת במלחמת הכריות !
עם פרסום נתוני נילסן מאוגוסט 2004 עולה כי ב-6 החודשים האחרונים תלמה חיזקה את מעמדה בשוק הדגנים על חשבון מותג אנרג'י שמאבד נתחי שוק.
תלמה כריות עלו מנתח שוק של 74% בחודש מאי
ל-88% באוגוסט במקביל לירידה דרמתית של אנרג'י דרימס.
על-פי דוחות נילסן הכספיים לחודש אוגוסט 2004 אשר פורסמו אמש, עולה כי תלמה, יצרנית הדגנים המובילה בישראל, הביסה בחודשים האחרונים, חודש אחר חודש את עלית משווקת מותג אנרג'י בכל החזיתות: בתחום הדגנים הממולאים, בתחום דגני המבוגרים, ובתחום הגרנולה.
כיום מחזיקה תלמה בנתח של 88% לעומת אנרג'י האוחזים ב-12% בלבד - למרות שכזכור עלית הכריזה במהלך חודש יוני על הצלחה בהחדרת מותג אנרג'י דרימס ותפיסה של 26% מהשוק.
בתחום הדגנים הממולאים
על-פי נילסן חודש אוגוסט עולה כי בתחום הדגנים הממולאים עלית עם אנרג'י דרימס הדרדרה בנתחי השוק מ-26% נתח שוק בו החזיקה בחודש מאי 2004, ל- 12% בלבד בחודש אוגוסט.
תלמה עם מותג כריות המוביל לעומת זאת צמחה בשיעור של 32% בחצי השנה האחרונה, והיא מחזיקה כיום בנתח שוק כספי של 88% בשוק הדגנים הממולאים. בזכות פעילות שיווקית ומכירתית אינטנסיבית שכללה השקת אריזות חסכון של כריות וניל והשקת המותג המצליח כריות to go .
בתחום דגני המבוגרים
תחום נוסף בו אנרג'י ניסתה לאתגר את תלמה היה דגני המבוגרים, גם שם חוותה אנרג'י ירידות דרמתיות ונפלה מנתח שוק של 23% בו החזיקה בחודש פברואר 2004, ל-4.2% בחודש אוגוסט.
באותו תחום תלמה עם מותג פינוקי בריאות עלתה מ-55% נתח שוק כספי בחודש 2/04 ל-72% ב-8/04 בקטגוריה של דגני המבוגרים.
גרנולה
גם בתחום הגרנולה אנרג'י יורדת מ-22.6% נתח שוק אותו תפסה בחודש מרס, ל-11.2% בחודש אוגוסט. בתחום זה תלמה התאוששה וחזרה לרמה ממוצעת של 27% ברבעון האחרון, כשהממוצע החצי שנתי עומד על 28% לתלמה לעומת 14% נתח שוק לאנרג'י.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל אומר כי "אנו עוקבים אחר החלשות אנרג'י שהצהירה בעבר כי בכוונתה לתפוס נתחי שוק גדולים משוק הדגנים למבוגרים בכלל והדגנים הממולאים בפרט. למרות ההצהרות, המשכנו בפעילות שיווקית אינטנסיבית והצלחנו לעצור את המתחרה ואף להגדיל את חלקנו באותן קטגוריות. לאורך זמן אנו מאמנים כי אנרג'י יתקשו להשאר בשוק הדגנים שדורש השקעות גדולות בפתוח ושיווק. תלמה ממשיכה להוביל את השוק בחדשנות בפתוח שווקים חדשים והרחבת מותגי הדגנים לעולם החטיפים".

תאריך:  21/09/2004   |   עודכן:  21/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il