X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

אסם משיקה לראשונה בישראל מיונס 5% שומן
בעקבות הצלחת המיונס 9% והמהפך בשוק המיונז: אסם מציגה לראשונה בישראל מיונס 5%.
חברת אסם משיקה מיונס 5%: ממרח מיונז חדש, בישראל, בעל 5% שומן בלבד.
מיונס 5% אסם מיוצר בתהליך טכנולוגי ייחודי, המאפשר שמירה חסרת פשרות על טעם איכותי ב-5% שומן בלבד, לעומת מינימום 65% שומן במיונז רגיל, ו-25%-35% במיונז לייט. כפית אחת של מיונס 5% אסם מכילה רק 7 קלוריות, לעומת כ-30 קלוריות במיונז לייט וכ-50 קלוריות במיונז רגיל.
המוצר החדש ממשיך לתת מענה לצורך הגובר בשוק למוצרי בריאות והמודעות הגדלה בקרב צרכנים לתזונה נכונה.
אסם, המובילה את המהפכה בשוק המיונז, השקיעה בפיתוח המוצר החדש ובפעילות השיווקית המלווה את השקתו 3 מיליון שקלים.
השקת מיונס 5% באה בעקבות קבלת הפנים הנלהבת בשוק, וההצלחה הסוחפת של מיונס 9% אותו השיקה החברה מוקדם יותר השנה. כבר באוגוסט, בישר דו"ח נילסן על מהפך בשוק הלייט: פחות משלושה חודשים לאחר שהושק, כבש מיונס 9% של אסם 53% מסגמנט הלייט, במונחים כספיים. במאי השנה, לפני השקת המיונס 9%, החזיקה אסם ב- 4.2% בלבד מהשוק, לעומת 86.4% של יוניליבר (תלמה).
ממחקר שערכה אסם עולה כי למעלה ממחצית הצרכני כבר ביצעו קנייה חוזרת של מיונס 9% יותר מפעם אחת. (טלסקר TNS 10.04).
שוק המיונז בישראל מוערך על פי נתוני נילסן לשנת 2003, בכ-70 מיליון שקלים - והיה רדום וסטגנטי עד לכניסתו של מיונס 9% אסם. לאחר צמיחה של אחוז אחד בלבד בשנת 2003 לעומת 2002 בשוק כולו, זינק שוק הלייט בעקבות המהלכים של אסם. כך, גדל סגמנט הלייט באוגוסט השנה בשיעור כספי של 32% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד.
לדברי איציק צאיג, סמנכ"ל השיווק של אסם, "ההצלחה של מיונס היא תוצאה של זיהוי נכון של צורך אמיתי הקיים בשוק - ושל מצוינות בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות, המאפשרים לנו להיות הראשונים הנותנים תשובה אמיתית ואיכותית לצורך הזה. הצלחנו להביא לשוק את המוצר הנכון בזמן הנכון. מיונס 5% ממשיך את המגמה הזאת, על מנת לבסס עוד יותר את מעמדה של אסם בצמרת שוק הלייט".
במבחני טעימה של המוצר החדש עבר המוצר בהצלחה, בדומה להתקבלות מיונס 9% אשר הועדף על-פני המתחרה המוביל בקטגורית הלייט.
צאיג מוסיף, "הצלחת החדירה של מיונס 9% היא פרי הבנת צרכי השוק. כחברת המזון המובילה בשוק הישראלי, ידענו לזהות את ההשתלבות הישראלית במגמה העולמית של עלייה בביקוש למוצרים מופחתי שומן ובעלי ערך קלורי נמוך, מבלי לוותר על ההנאה מהטעם הטוב. על-פי מחקר שערכה אסם, חלק ניכר מצריכת המיונס היא בסלטים שונים. האפשרות לבחור מעתה בין 5% אחוזי שומן ובין 9% מאפשרת לצרכנים בעלי מודעות גבוהה לבריאות ליהנות מסלט בטעם איכותי - וברמת השומן המתאימה להם".
את מיונס 5% של אסם ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
מיונס 5% של אסם משווק באריזות 500 גר'. מחיר מומלץ לצרכן: 9.95 ש"ח. כשר בהשגחת החרל"פ.

תאריך:  14/10/2004   |   עודכן:  14/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il