X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם-נסטלה
▪  ▪  ▪

אסם-נסטלה מעלה קמפיין לקטגוריית דגני הבוקר לעידוד צריכת סידן בקרב ילדים:
"סידן לגדול עליו"
היקף ההשקעה כמיליון ש"ח.
"אסם נסטלה" מעלה, היום, יום ה', ה- 4.11.04, קמפיין לדגני הבוקר המובילים של נסטלה, לעידוד צריכת סידן בקרב ילדים. בהיקף השקעה של כמיליון ש"ח.
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום "מקאן אריקסון", הינו תחת הסיסמה "סידן לגדול עליו" והוא מתייחס לחמישה מוצרים מובילים של החברה, אשר הינם מועשרים בסידן: האני נאט צ'יריוס, טריקס, נסקוויק סינימיניס ולראשונה דגני בוקר במבה.
הקמפיין מדגיש את החשיבות בצריכת דגני הבוקר של אסם-נסטלה המועשרים בסידן - מנת דגני הבוקר של נסטלה עם חצי כוס חלב מספקת 20% מצריכת הסידן היומית המומלצת לילדים.
בקמפיין, מופיע ילד קטן בחצר ביתו, המנסה לקלוע לסל ללא הצלחה. הוא מסתכל בייאוש, לעבר הסל הגבוה ואומר לעצמו, "אוף! אני קטן מדי!". הילד חוזר לביתו במהירות ואוכל צלחת עמוסה בדגני הבוקר של אסם-נסטלה, המועשרים בסידן. לאחר שרוקן את הצלחת הוא שב לחצר, מנסה לקלוע בשנית - ומצליח.
איציק צאיג, סמנכ"ל השיווק של אסם מסר כי "כחברה מובילה במשק הישראלי, אסם-נסטלה רואה חשיבות עליונה בהגברת המודעות לערכם הבריאותי הגבוה של דגני בוקר מועשרים בסידן. אנו מציעים לצרכנים שילוב מנצח של דגני בוקר בטעמים אהובים ומגוונים, המספקים גם ערכים תזונתיים, החשובים להתפתחותם התקינה של הילדים".
הקמפיין יימשך כשלושה שבועות ויכלול תשדירי טלוויזיה ועיתונות ופעילות בנקודות המכירה.
קרדיטים:
מנהל לקוחות: אורון צל.
מנהלת קריאייטיב: קרן קיי.
סופרוויזרית: מיכל יוסיפון.
תקציבאית : שירלי גל.
מפיקת משרד: הדס יוסיפון.
מדיה פלנרית: ורד שורגי.

תאריך:  04/11/2004   |   עודכן:  04/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il