לראשונה בישראל: תערוכה מתחרות הפרסום הבינלאומית "אריה הזהב" המתקיימת בקאן שבצרפת
במסגרת התערוכה הייחודית שתיערך על-ידי רשת שוקן
תושק תחרות הפרסום דג הזהב הנערכת זו השנה ה-11 ברציפות.
היקף ההשקעה בהצגת התערוכה בישראל ובעריכת תחרות דג הזהב למעלה מ-100,000$.
לראשונה בישראל, תוצג תערוכה ייחודית הכוללת את עבודות הזוכים מתחרות הפרסום הבינלאומית היוקרתית "אריה הזהב", המתקיימת מדי שנה במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן שבצרפת. בערב פתיחת התערוכה, 15.11.04 תשיק רשת שוקן המייצגת הרשמית של הפסטיבל הבינלאומי בארץ, את תחרות הפרסום היוקרתית דג הזהב, הנערכת זו השנה ה-11 בשיתוף פעולה עם התחרות הנחשבת "CANNES LIONS" (אריה הזהב).
במסגרת תחרות דג הזהב המסורתית, נערכת תחרות בין המודעות הרשתיות המפורסמות בעיתוני רשת שוקן, לרבות "עכבר העיר", כשהזוכים בתחרות זוכים בנסיעת פרס אטרקטיבית במיוחד: 3 ימים בקאן והמשך ל-7 ימים להרי יוון האלפינית.
הבחירה בעבודות הזוכות נעשית על-ידי חבר שופטים מקצועי מתוך הברנז'ה הפרסומאית, כאשר למפרסמים ניתנת אפשרות להצטרף לנסיעת הפרס של הפרסומאים.
בראש צוות השופטים, יעמוד השנה הפירסומאי המוערך מר גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף ב"שלמור-אבנון- עמיחי", ואליו יצטרפו 12 מנהלי קריאטיב מהמובילים בישראל, שישמשו כחבר שופטים.
בתחרות דג הזהב האחרונה, הושם דגש מיוחד על מקצוענות בעבודות, כאשר העבודות הזוכות הוגשו לפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן והזוכים השתתפו בפסטיבל ובאירועים שנערכו במסגרתו.
לדברי אודי פרידמן, מנכ"ל רשת שוקן: "שיתוף הפעולה בין תחרות דג הזהב הישראלית לבין תחרות "אריה הזהב" הבינלאומית מהווה תרומה חשובה לכל ענף הפרינט, משרדי הפרסום והמדיה הכתובה בישראל. כמו כן, התערוכה שאנו מציגים לראשונה הנה הוכחה לשיתוף פעולה הפורה אותו אנו מקווים להמשיך לאורך שנים".
התערוכה תקיף כ-110 מודעות ממגוון קטגוריות, תתקיים ב-15-16.11.04 ותהיה פתוחה לקהל הרחב.
במקביל לתערוכה, רשת שוקן מפיקה גיליון ברנז'אי מהודר הכולל 64 עמ' בפורמט מהודר (כרום עוטף נייר מולבן), הכולל מגוון נושאים מענף הפרסום והשיווק, וכן פרטים על תחרות דג הזהב. הגיליון יופץ בתפוצה מלאה כולל מנויי הארץ, מנויי הארץ בשרון, לכל משרדי הפרסום ולקוחות מובילים במשק בדיוור ישיר.
ההתמודדות בתחרות "דג הזהב" תחל בהשקת התערוכה בתאריך 15.11.04 ותסתיים ב-19.2.05.
פרויקט דג הזהב והתערוכה המיוחדת, מתקיימים בחסות איגוד המפרסמים, איגוד חברות הפרסומאים, הבצפר, וכמובן, פסטיבל קאן - ארגונים מכובדים התורמים למיצובן של התחרויות כמקצועניות ובינלאומיות.