אפריקה ישראל חותמת את חגיגות שנת ה-70 להיווסדה במבצע הטבות ייחודי לרוכשי הדירות בשכונות הסביונים של אפריקה ישראל.
המבצע בשיתוף חברות קבוצת אפריקה ישראל וחברת ישראכארט
היקף המבצע : 1.5 מיליון ₪ כולל קמפיין תקשורתי
לראשונה את המדיה לקמפיין זה תרכוש חברת המדיה זניט כפיילוט לשיתופי פעולה עתידיים.
צביה לבייב אלאזרוב, מנהלת השיווק של אפריקה ישראל מסרה כי במסגרת המבצע כל הרוכש דירה באחת משכונות הסביונים של אפריקה ישראל, יקבל כרטיס תוים מיוחד של חברת ישרכארט, ממותג בלוגו של "אפריקה ישראל 70 שנה" טעון ב-7000 שקל, לקניות ופינוקים בחברות המשתייכות לקבוצת אפריקה ישראל.
בנוסף מעניקה החברה 70 סופי שבוע ל- 70 הרוכשים הראשונים בכל הפרוייקטים ברשת מלונות הולידי אין.
במסגרת המבצע המשותף לאפריקה ישראל וחברת ישראכארט הלקוח יוכל לממש את 7,000 השקלים בכל אחת מחברות הקבוצה כגון: בגדי הים והחוף של גוטקס, תחנות הדלק דור ואלון, רשת מלונות הולידי אין, רשתות האופנה זארה ופול אנד בר, נגב ורשת השיווק הריבוע הכחול הכוללת: מגה, סופר סנטר קו- אופ, חברות במועדון הקאנטרי בסביון, ורשת מלונות הולידיי אין. את כרטיס האשראי ניתן לממש עד ה-31.12.2005.
המבצע יתקיים החל מ- 12.11.04 ועד 31.12.2004, וילווה בקמפיין תקשורתי במדיה הארצית ובתחנות הרדיו האיזוריות המובילות.
במבצע ישתתפו שכונות הסביונים הבאות: קרית הסביונים, נווה סביון, סביוני נצר סירני, סביוני נתניה, סביוני ים ולב הסביונים בפתח תקווה.
צביה לבייב אלאזרוב, מנהלת אגף השיווק של אפריקה ישראל: "אפריקה ישראל מסיימת בימים אלה את החגיגות לרגל 70 שנה להיווסדה, ו-70 שנות מוניטין כחברת הנדל"ן המובילה במשק הישראלי.
מבצע "70 שנה" הוא פועל יוצא של למידת צרכי הלקוח וההטבות הניתנות במסגרתו נותנות מענה למגוון צרכים כלכליים כמו גם ופינוקי איכות חיים ו-LIFE STYLE.
על הקריאטיב של הקמפיין אחראי משרד הפרסום אזימוט
באפריקה ישראל מודעים לעובדה כי רכישת דירה הינה אחת הצעדים המשמעותיים ביותר שאדם מבצע בחייו ולפיכך החברה מקפידה להניף את דגל האיכות ,המקצועיות ושירות ללא תחרות, דבר הנותן את ביטויו הן ברמת שביעות הרצון של דיירנו בשכונות הסביונים ברחבי הארץ. אפריקה ישראל מקפידה על כל הפרטים הקטנים בקשר שבין החברה ללקוח , בכל שלבי התכנון והבנייה במטרה להתאים את יחידת המגורים לטעמו ולשביעות רצונו של הלקוח.