רשת סופר פארם משקיעה 2 מליון שקל בחגיגת LIFE הגדולה ביותר עד כה
החגיגה מתקיימת בשיתוף חברת אל-על ותקרא: EL-AL FOR LIFE
במסגרת החגיגה יוגרלו כרטיסי טיסה זוגיים למשך 3 שנים
טיסות זוגיות לארה"ב ואירופה והצעות נופש בלעדיות של טיסות "הרגע האחרון".
קמפיין הפרסום יעלה בסוף השבוע הקרוב.
בסוף השבוע הקרוב יוצאת רשת סופר-פארם בחגיגת LIFE השנתית, שהינה הגדולה ביותר שנעשתה עד היום!
החגיגה מתקיימת בשיתוף חברת התעופה אל-על תחת הכותרת EL-AL FOR LIFE, בהשקעה של כ-2 מליון שקל.
יאיר עשהאל, סמנכ"ל שיווק וסחר של רשת סופר-פארם מציין: מותג LIFE שהיווה פריצת דרך בקמעונאיות הישראלית הצליח לבדל את הרשת ולהגדיל את נאמנות לקוחותיה. היקף חגיגת LIFE השנה מסמלת את חוזקו של המותג והאטרקטיביות שבו עבור לקוחות הרשת.
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על מסר כי "זהו חלק מסל שיתופי הפעולה המסחריים של אל על למען הנוסע הישראלי". לדבריו "זהו ערוץ מכירתי נוסף בו קהל לקוחותינו הפוטנציאליים נחשף למבצעים שונים של אל על".
חגיגת LIFE מאפשרת ללקוחות סופר-פארם לזכות בהטבות מפליגות בתחום הנופש:
רכישה ב-29.99 שקל ממוצרי "לייף" תאפשר להגריל:· 3 כרטיסי טיסה זוגיים לכל יעדי אל-על בעולם, למשך 3 שנים, פעמיים בשנה (כלומר - 3 זוכים שכל אחד מהם יקבל 6 כרטיסים זוגים )·ועוד עשרות כרטיסי טיסה זוגיים לארה"ב ולאירופה.
בכל קניית מוצר "לייף" (ללא הגבלת מחיר) יקבלו הלקוחות הצעות אטרקטיביות לחבילת נופש הכוללת טיסה + 3 לילות לאמסטרדם, ברצלונה או וינה.
ברכישה של 49 שקל ומעלה ממגוון מוצרי החנות מקבלים הצעות של "הרגע האחרון" במחירים אטרקטיביים.
בנוסף -
מציעה רשת סופר-פארם למעלה מ-30% אחוזי הנחה על מגוון המוצרים של LIFE-טואלטיקה, תינוקות, הגיינה ועוד.
מבצעים נוספים לדוגמא -
· ברכישת 2 מוצרי "לייף" מקבלים סט מניקור-פדיקור בשווי 80 שקל ב- 19.99 ₪ בלבד!
·רכישת 2 מוצרי לייף תזכה במוצר שלישי מתנה - על כל מגוון מוצרי הטיפוח לתינוק
·כל הדיאורדורנטים של סדרת "לייף" ב- 9.99 שקל.
קמפיין
קמפיין חגיגת EL-AL FOR LIFE תגובה בקמפיין פרסום אשר יכלול סרטון טלוויזיה, רדיו, עיתונות , אינסרטים ונקודות המכירה.
סרטון הטלוויזיה מציג משחק מילים משעשע...
זוג שמבצע רכישות בסניף סופר פארם, כאשר האשה חוזרת ואומרת לגבר "תשים, תשים"... כשהיא למעשה מתכוונת למילה "טסים, טסים!", ואז רואים את השניים בתוך מטוס אומרים לדייל "תשים, תשים"...
על הצלחת מותג LIFE
מותג LIFE הנו המותג הפרטי הותיק והמצליח ביותר בישראל.
הסדרה אשר נוסדה לפני כ-9 שנים בלבד תופסת כיום 13% אחוזים מסך המכירות של הרשת במחלקות בהן LIFE פעיל, עם היקף מכירות של כ-150 מליון שקל בשנה.
יאיר עשהאל מציין כי בכל קטגוריה שאליה נכנסו מוצרי לייף בשנה האחרונה - גדלה הן בכסף והן ביחידות. לדוגמא: בתחום השיזוף - גידול של 17%, במוצרי המין, בדיקות הריון וקונדומים - גידול של 10%.
אחת מהצלחות של המותג הפרטי היא הכניסה למוצרי ה-OTC. המוצרים אשר הושקו השנה תופסים כיום 10% מהקטגוריות שבהן היא פועלים - הורדת חום ושיכוך כאבים, צינון, חום יילדים, צרבת ושטיפת פה.
המותג LIFE תופס כיום -
25% מתחום הסבונים הנוזלים
25% מתחום המגבונים הלחים
45% מתחום אביזרי התינוקות
30% מתחום מגבוני הנייר
15% מתחום מוצרי ההגנה מהשמש
23% מתחום הויטמינים
עשהאל מעריך כי בשנה הקרובה ימשיך המותג להתפתח לכיווני הלייף סטייל, כגון השקת סדרת הספא שהושקה החודש וכבר צוברת פופולאריות.
בסדרת LIFE כ-1,200 פריטים בתחום הטואלטיקה, הטקסטיל, מוצרי גוף, מוצרי תינוקות, מים, תרופות ללא מרשם ועוד.
רוב המוצרים הינם בעלי פורמולות ייחודיות לרשת סופר פארם, המיוצרים בלעדית עבור הרשת על-ידי החברות המובילות בישראל ובחו"ל כגון אגיס-קרליין, קרליין, כ.צ.ט, ב.בקשרים, דלתא, כמיפל ועוד.