חברת הקוסמטיקה הבינלאומית "רבלון" יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף של כ-500,000 שקל המלווה את השקת סדרת הטיפוח החדשנית לפנים - "BOTUFIT" בכיכובה של השחקנית ג'וליאן מור
חברת הקוסמטיקה הבינלאומית "רבלון" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי מיוחד בהיקף מדווח של כ-500,000 שקל בעיתונות כתובה ומגזיני נשים. הקמפיין מלווה את השקת BOTUFIT - סדרת טיפוח חדשנית עם אפקט הבוטוקס הממלא ומעלים קמטים. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
הקמפיין, בכיכובה של ג'וליאן מור, יציג מודעה הכוללת את תמונת הסדרה ותמונת דוגמנית הבית ואף הסבר אודות ייחודיות הסדרה ותכונותיה.
ג'וליאן מור, שחקנית ייחודית, איכותית, מצליחה בקופות ומוערכת ע"י האקדמיה, הצטרפה לשחקניות ולדוגמניות רבות הכישרון אשר המייצגות את "רבלון" - האלי ברי, ג'יימי קינג, אוה מנדז, קייט בוסוורת והרכש החדש ל-2005 סוזן סרנדון.