X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יטבתה
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל, מחלבת יטבתה משיקה חלב טרי מועשר בברזל!
אלון שמש, מנהל השיווק של יטבתה, הודיע היום כי לאחר תהליך מחקר ופיתוח שארך שנה וחצי בהשקעה של כחצי מליון דולר, מחלבת יטבתה הצליחה להגיע לנוסחה ייחודית ובלעדית לייצור חלב בתוספת ברזל בציפוי מיוחד, שזמינותו מחלב
יטבתה "בוקר טוב" נבדקה והוכחה כבעלת יכולת ספיגה משמעותית, כל זאת ללא פגיעה בטעמו ובמרקמו של החלב. מחלבת יטבתה שמה לעצמה מטרה להוביל את שוק החלב המועשר בישראל ולפתח מוצרים העונים לצרכים התזונתיים המשתנים של צרכניה.
שמש הדגיש כי בנוסף לברזל, חלב יטבתה "בוקר טוב" מועשר גם בסידן, ויטמינים, מינרלים ובסיבים תזונתיים פרה-ביוטיים מסוג אינולין, העוזרים לצמיחה של החיידקים הידידותיים במעי ולספיגת הסידן. לדברי שמש, מחלבת יטבתה בחרה להעשיר בברזל, בשלב הראשון את חלב יטבתה "בוקר טוב", חלב המתאים במיוחד לארוחת דגני הבוקר ומאפשר להעשיר את התזונה היומית במרכיבים החיוניים החל מארוחת הבוקר
כוס חלב יטבתה "בוקר טוב" מועשר בברזל + מנת דגני בוקר מועשרים מספקים בין 40% ל-50% מכמות הברזל היומית המומלצת לילדים ומתבגרים.
מסקר מיוחד שערכה מחלבת יטבתה באמצעות מכון שילוב
(אוקטובר 2004) בנושא צריכת החלב בקרב בני נוער מסתבר כי 73% מבני הנוער נוהגים לצרוך חלב כאשר שיעור משמעותי של 30% מבני הנוער צורכים חלב 7 פעמים בשבוע ומעלה!!
76% מבני הנוער שצורכים חלב נוהגים לצרוך אותו כתוספת לדגני בוקר או קורנפלקס. כמו כן, 77% מצרכני החלב מעדיפים חלב קר ו-21% ציינו כי מבין עונות השנה, הם מעדיפים לשתות חלב בעיקר בחורף!
על חלב יטבתה "בוקר טוב" מועשר בברזל
חלב בטעם וניל 3% שומן עם ברזל בציפוי מיוחד, שהוכח כבעל יכול ספיגה גם בחלב יטבתה "בוקר טוב". החלב ממותק בשילוב של סוכר וסוכרלוז-שילוב היוצר ערך קלורי נמוך יחסית ומעניק טעם נפלא. חלב יטבתה "בוקר טוב" עם דגני הבוקר ובלעדיהם מאפשר להעשיר את התזונה היומית בסידן, ברזל וויטמינים ומינרלים חשובים נוספים כדוגמת:
ויטמין C-המסייע לספיגת הברזל, לעמידות בלחצים, ולריפוי פצעים, ויטמין E-המגן מפני נזקי חמצון בתהליכים שמתרחשים בתא, מגנזיום-החשוב לבניית העצמות וליצירת אנרגיה בגוף, אבץ-המשתתף בוויסות הצמיחה, בתהליכי חשיבה ובהתפתחות המינית, ויטמין D-העוזר לספיגת הסידן ולבניית העצם.
על מחיר חלב יטבתה "בוקר טוב" בתוספת בברזל
מחיר חלב יטבתה "בוקר טוב" 3% שומן בתוספת ברזל מומלץ לצרכן: 6.70 שקל
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות
על חשיבות תוספת הברזל בחלב
ד"ר ניבה שפירא, יועצת תזונה ראשית לתשלובת שטראוס עלית: "חלב הוא הוא מזון נפוץ בתפריט ילדים ומתבגרים, לכן הוא מאפשר העשרה במרכיבי מזון החיוניים לגדילה ולהתפתחות וחסרים בתפריט. לדוגמא- ברזל, החיוני לגדילת הגוף והתפתחות המוח.
התקופה שבה הגוף גדל ומתפתח היא הזדמנות בלתי חוזרת להניח תשתית בריאותית לעתיד. לכן יש צורך להבטיח הספקה נאותה של רכיבי התזונה החיוניים, כולל ויטמינים ומינרלים. "ארוחת הבוקר הינה ארוחה חשובה במיוחד. מחקרים הוכיחו, שאם לא מנצלים אותה, קטן הסיכוי להשלמת מלוא צרכי התזונה במהלך היום. חשוב גם לחלק את הרכיבים למספר ארוחות, כדי להגדיל את הספיגה, ולהתחיל בכך כבר מהבוקר. חשוב שהארוחה תהיה גם מזינה וגם טעימה. כדאי לשכנע את הילדים לפתח את ההרגל לאכול ארוחת בוקר".
בזמן הגדילה ישנם מספר ויטמינים ומינרלים שיש להקדיש להם תשומת לב מיוחדת: הסידן לדוגמא חיוני לבניית עצמות חזקות ושיניים בריאות. הברזל חשוב מאד לגדילה תקינה ובייחוד להתפתחות המוח. מחסור בברזל עלול להביא לפגיעה ביכולת הריכוז והלמידה, גם לטווח ארוך. מחקרים מראים כי לילדים ונערים שרמת הברזל בגופם טובה יש השגים גבוהים יותר במבחני ריכוז, התנהגות ולמידה מילדים ונערים הסובלים ממחסור בברזל. יודגש כי מחסור בברזל הוא המחסור התזונתי השכיח ביותר, גם בעולם המפותח, ובישראל שיעור הסובלים ממחסור בברזל גבוה אף יותר ממדינות מערביות אחרות.
מחלבת יטבתה הצליחה לאחר פיתוח שארך שנה וחצי לייצר חלב בטעם וניל מעולה בתוספת ברזל עם ציפוי מיוחד, הנספג גם בסביבת החלב.
על תוצאות הסקר המיוחד שערכה יטבתה בנושא חלב (אוקטובר 2004)
הסקר נערך באמצעות מכון שילוב בקרב 304 בני נוער ו-499 מבוגרים.
בהתייחס לבני הנוער:
73% מבני הנוער נוהגים לצרוך חלב בתדירות כלשהי: 5% צורכים חלב פחות מפעם בשבוע, 13% שותים חלב 1-2 פעמים בשבוע, 22% צורכים חלב 3-6 פעמים בשבוע ו-30% שותים חלב שבע פעמים בשבוע ולמעלה מזה.
76% מבני הנוער שצורכים חלב מעדיפים לצרוך אותו כתוספת לדגני בוקר/קורנפלקס, 60% מעדיפים לצרוך את החלב כתוספת למשקה חם ו-24% מעדיפים לשתות את החלב כמשקה ללא תוספות.
77% מבני הנוער שנוהגים לצרוך חלב הביעו העדפה לשתות חלב קר ו-14% מהם הביעו העדפה לחלב חם.
33% מבני הנוער שצורכים חלב ציינו כי הם מעדיפים לשתות חלב בעונה מסויימת כאשר 21% מהם מעדיפים לשתות חלב בחורף ו-13% מעדיפים לשתות חלב בקיץ.
בהתייחס למבוגרים:
75% מהנשאלים ציינו שהם נוהגים לצרוך חלב בתדירות כלשהי: 1% שותים צורכים חלב פחות מפעם בשבוע, שיעור זהה של 9% מהמדגם ציינו כי הם צורכים חלב 1-2 ו-3-6 פעמים בשבוע
ו-50% צורכים חלב 7 פעמים בשבוע ומעלה.
86% מהמבוגרים שצורכים חלב מעדיפים לצרוך אותו כתוספת למשקה חם (קפה, תה, שוקו), 42% מעדיפים לצרוך את החלב כתוספת לדגני בוקר/קורנפלקס ו-29% מעדיפים לשתות את החלב בפני עצמו וללא תוספת.
65% מהמבוגרים שצורכים חלב ציינו כי הם מעדיפים לשתות אותו קר לעומת 23% שמעדיפים לשתות חלב חם.
32% מהמבוגרים שצורכים חלב ציינו כי הם מעדיפים לשתות חלב בעונה מסוימת, כאשר 20% מעדיפים לשתות חלב בחורף ו-13% מעדיפים לעשות זאת בקיץ.

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il