X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Strategy
▪  ▪  ▪

Strategy Analytics: הביקוש העולמי לטלפונים סלולריים הגיע ברבעון השלישי של 2004 לשיא של 168 מיליון מכשירים.
נוקיה עדיין מובילה את שוק מכשירי הסלולר עם נתח שוק של %30.6. אחריה מוטורולה עם %13.9, סמסונג עם %13.5, סימנס עם %9.5 ו- LG עם %7.
הביקוש העולמי למכשירי טלפון סלולריים גדל ברבעון השלישי של 2004, בעיקר בארה"ב, אסיה והמזה"ת, ועמד על שיא של 168 מיליון מכשירים - כך, לפי מחקר חדש של חברת Strategy Analytics (SA), המתמחה בייעוץ עסקי לחברות טכנולוגיה.
על פי המחקר, מתוך 168 מיליון מכשירי הסלולר שנמכרו ברחבי העולם, 123 מיליון תמכו ברשתות בטכנולוגיית GSM, 32 מיליון תמכו בטכנולוגיית CDMA, 3 מיליון תמכו בטכנולוגיית TDMA ועוד עשרה מיליון תמכו בטכנולוגיות אחרות כגון iDEN ו-PDC. אמנם, במחצית הראשונה של שנת 2004 הייתה האטה במכירות, אבל עדיין נרשם גידול יחסי של 25 אחוז. מכירות ארבע מתוך עשר יצרניות מכשירי הסלולר הגדולות בעולם, גדלו ב-50 אחוז כל שנה, במהלך השנים האחרונות.
למרות שרוב יצרניות הסלולר נמצאות במגמת ירידה בשוק העולמי, חלק מן החברות המובילות הצליחו לעלות על גל ההצלחה: נוקיה, שסבלה מירידה בשנתיים האחרונות וברבעון הקודם עמד נתח השוק שלה על 28.8 אחוז, רושמת עלייה מתונה אך יציבה ומצליחה לחצות את קו 30 האחוז ולהגיע ל-30.6 אחוז מהשוק העולמי. בכך מפעילה נוקיה לחץ על מוטורולה, שנמצאת לא רחוק מאחוריה.
סמסונג ממשיכה לנשוף בעורפה של מוטורולה, עם נתח שוק של 13.54 אחוז לעומת 13.9 אחוז של מוטורולה, ומאיימת לעקוף אותה בנתח. סימנס שומרת על מקומה הרביעי בצורה יציבה ובטוחה עם נתח שוק של 9.5 אחוז, בעוד שחברת LG ניצלה את המומנטום שצברה מתחילת השנה בזכות ייצור מכשירים תומכי טכנולוגיית UNTS (שפופולרית בעיקר ביפן), עוקפת את שותפות סוני-אריקסון וחוזרת למקום החמישי ברשימה עם נתח שוק של 7 אחוזים.
Strategy Analytics (SA) - היא חברת מחקר וייעוץ גלובלית, המתמחה בייעוץ למקבלי החלטות בתעשיית ההיי-טק. החברה מספקת מידע ותובנות עסקיות בזמן אמת בעיקר בתחומי תעשיות המידע, התקשורת וה-Wireless. חברת האם ממוקמת בניוטון, מסצ'וסטס, ארה"ב ויש לה סניפים באנגליה, צרפת, גרמניה וישראל (מיוצגת בישראל על-ידי חברת אדקיט). SA מספקת ללקוחותיה הפועלים בשוק תחרותי ורווי, מידע ותובנות עסקיות, הקשורים במישרין לסוגיות המרכזיות בשוק - בעיקר בתחומי התקשורת, מוצרי צריכה אלקטרוניים בפס רחב, אלקטרוניקה לרכב וטכנולוגית עכשוויות נוספות. www.strategyanalytics.com

תאריך:  14/12/2004   |   עודכן:  14/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il