X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם זירוקס
▪  ▪  ▪

זירוקס מגבירה שביעות רצון לקוחות ומפחיתה עלויות
עם KANA Response
KANA - הספקית המובילה של פתרונות ניהול שירות (CRM) המיוצגת בישראל ע"י קבוצת מלם - הודיעה כי קונצרן זירוקס הצטרף לארגונים הגלובליים המשתמשים ב- KANA Response כדי לחסוך זמן וכסף המושקעים בשירות לקוחות, תוך שיפור כולל של נושאי השירות באמצעות פלטפורמה אינטגרטיבית לניהול ערוצי ההפצה.
זירוקס, ספקית מובילה של מדפסות ומכשירים דיגיטליים, ממנפת את KANA Response לאספקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה עם ניהול ממוכן, עתיר כמויות וחכם של פניות המגיעות באימייל, אינטרנט, ומסרים מיידיים. באמצעות השימוש ב-KANA הפחיתה זירוקס את הזמן הכרוך במענה לפניות לקוחות; מה שבא לביטוי במוקד לקוחות יעיל יותר ונאמנות לקוחות רבה יותר.
אהובה פיינמסר, מנכ"לית מלם טכנולוגיות מידע מקבוצת מלם, אומרת כי דרך השימוש ב- KANA Response שהנו הפתרון המוביל בעולם לניהול אימיילים, יכולים ארגונים כמו זירוקס להגיב במהירות ולענות לשאלות לקוחות דרך טפסים באתר האינטרנט וכן דרך מיילים המגיעים ישירות מלקוחות.
"תקשורת אימייל הגיעה למסה קריטית במוקדי שירות לקוחות ארגוניים", אומרת אהובה פיינמסר. "חברות הרוצות להפחית עלות כוללת של טיפול בשירות, זקוקות לפתרונות אימייל המספקים אוטומטית תגובות הולמות לשאלות נפוצות, ומסלימות בקשות מורכבות יותר לנציג בעל הידע המתאים ביותר באמצעות מנוע חוקים מתקדם היודע לשנע את הבקשה בהתאם לניתוח התוכן הקיים במייל. KANA Response מבטיח כי פניות לקוחות יטופלו במהירות ובעלויות הנמוכות ביותר האפשריות, על-ידי אספקת אוטומציה, ניתוב תהליכי עבודה ואינטגרציית שירות עצמי. התוצאה הנה יעילות מוגברת של נציגי מוקד שירות לקוחות, וקיצור משמעותי של זמני תגובה", אומרת אהובה פיינמסר.
ארגונים אחרים המשתמשים ב-KANA Response כוללים את חברת קריאיטיב (יצרנית סאונד בלסטר), בנק קרדיט ליונה, בנק הפועלים, בנק לאומי, יצרנית התיקים והאופנה לואי וויטון, וחטיבת המים המינרלים של נסטלה, eBay, Yahoo ועוד רבים אחרים.
אודות קבוצת מלם
קבוצת מלם, קבוצת ה-IT מהגדולות והמובילות בישראל, מספקת מגוון פתרונות תקשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע למאות לקוחות ואלפי משתמשים בכל מגזרי המשק, תוך עמידה בתקני איכות שירות ומקצועיות בינלאומיים. הפתרונות המשולבים הייחודיים של מלם מיושמים על כל סוגי פלטפורמות החומרה, התוכנה בסיסי הנתונים והתקשורת.
קבוצת מלם, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א (MLAM: TA), מונה 8 חברות ומעל ל-1,100 מומחים במגוון מקצועות טכנולוגיות המידע הפרוסים באתרי החברה בכל רחבי הארץ. קבוצת מלם מציעה ללקוחותיה ONE STOP SHOP, תוך ניצול היתרון לגודל והיתרונות היחסיים של כל חברה בקבוצה, למתן ערך מוסף גבוה ביותר ללקוח כמרכיב עיקרי בהגשמת יעדיו העסקיים. כל אחת מהחברות בקבוצת מלם מתמחה בתחומים ייחודים ששילובם כפתרון אינטגרטיבי נותן את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוח.

תאריך:  15/12/2004   |   עודכן:  15/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il