חברת HP מעלה קמפיין דינמי חדש
הפרסומת של כולם: אלפי המבקרים בדיזינגוף סנטר יוצרים את הקמפיין הדינמי של HP תחת הסיסמא "תיצור יותר, תבלה יותר, תרגיש יותר".
שלט החוצות, שהוצב ב"דיזינגוף סנטר", קורא למבקרים בקניון להשתתף ביצירתו ולהשאיר את המגע האישי שלהם. האמן עפר אלוני, הוגה המיצג: "נוצרת יצירת אמנות שאף יוצר יחיד לא יוכל להשתוות לה".
בימים אלה מפעילה HP ישראל פרוייקט חברתי-תרבותי ייחודי: קמפיין דינמי, בו שותפים אלפי אנשים ביצירת שלט חוצות אחד. המיצג, בארוך של 6 מטר ובגובה של 2 מטר, מוצב במרכז הקניות "דיזינגוף סנטר", ויהיה נגיש לציבור המבקרים במקום בשבועות הקרובים.
"על מנת לגעת בשני הקצוות המנוגדים - אנושיות ומכניזם - ולהמחישם, יצרנו קמפיין דינמי רב משתתפים, שבו כל עובר אורח מקבל מכחול וצבע, כמשל לחזון אנושי המוטמע על אסטרטגיה שיווקית הכוללת קונספט, ויז'ואל וקופירייט", הסביר הוגה המיצג, האמן עפר אלוני.
קוראת HP לעוברים ושבים: "תיצור יותר. תבלה יותר. תרגיש יותר". היא מזמינה אותם לעצור ליד שלט החוצות, ולהטביע בו את חותמם. בכך, להבדיל מקמפיינים רגילים, שלעיתים זרים למתבונן בהם, מתקבלת יצירה משותפת לאנשים רבים, שכל אחד מהם משאיר את המגע האישי שלו.
"הרי הנוסחה של הציוויליזציה אומרת, שהיא שווה לסך המאמצים הקהילתיים המשותפים", הרחיב אלוני, והוסיף כי "למרות שאלפי המבקרים שמטמיעים את אמירתם אינם ציירים או אמנים, סך האמירות שלהם, עם ניצוח נכון, יוצרת יצירת אמנות שאף יוצר יחיד בעולם לא יוכל להשתוות לה".
הקמפיין הדינמי נבנה כך שיכולים להשתתף ביצירתו מבוגרים וילדים כאחד, ואף תינוקות בזרועות הוריהם. "התמימות של הילדים מאזנת את השכלתנות של הבוגרים", ציין האמן. מיקי רוסלר, מנהל השיווק של חטיבת ההדמיה וההדפסה ב-HP ישראל, סיכם: "אנו מאמינים כי השילוב בין טכנולוגיה ליצירה אמנותית עממית מעורר יצירתיות ומוסיף נדבך מעניין לחיינו".