X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דנשר
▪  ▪  ▪

"מרמולייט - החיים מתוקים ללא סוכר"
דנשר משיקה לראשונה תחת מותג מרמולייט קטגוריה חדשה שוקולד ללא תוספת סוכר.
מרמולייט ממשיכה מגמה בינלאומית ומציגה סדרת שוקולד חדשה ללא תוספת סוכר, בהשקעה של כחצי מיליון דולר.
חברת "דנשר", שהציגה לראשונה בישראל קטגוריה חדשה של מוצרי מזון ללא תוספת סוכר תחת המותג מרמולייט-מותג חוצה קטגוריות, משיקה לראשונה סדרת שוקולד חדשה ללא תוספת סוכר, בתוספת סידן וסיבים תזונתיים.
סדרת השוקולד החדשה מכילה פחות קלוריות מטבלת שוקולד רגילה עם סוכר. בכל טבלת מרמולייט בממוצע 20% פחות קלוריות מאשר בטבלת שוקולד רגילה.
ההשקעה בסדרה החדשה, הכוללת פיתוח החדרה ותמיכה שיווקית- פרסומית במותג נאמדת בכחצי מיליון דולר. פיתוח הסדרה נמשך כשנה והתבסס על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות שוק שנבחנו בארץ ובעולם. קהל היעד אליו פונה מרמולייט הינם הקהל הרחב, בהם שוחרי התזונה והבריאות.
צפי המכירות של טבלאות שוקולד מרמולייט לשנת 2005, נאמד על כ- 5% נתח שוק ותוך שלוש שנים הצפי הינו נתח של 8% מהשוק. סה"כ שוק טבלאות השוקולד בישראל, עומד על 250 מיליון שקל.
רון ברק, מנהל שיווק ופיתוח בדנשר: "מרמולייט, המותג המוביל והמומחה במזון ללא תוספת סוכר, זיהתה מגמה עולמית בגידול מכירות שוקולד בעולם ובעקבותיה החליטה על פיתוח סדרת שוקולד. סדרת השוקולד כמו שאר מוצרי מרמולייט פונה לכלל הצרכנים וכחיזוק לכך אנו ממקמים את המוצרים במדף השוקולד הרגיל ולא במדף הבריאות. כניסתינו לשוקולד ללא תוספת סוכר תהפוך את השוקולד ללא סוכר ממוצר נישתי לקטגוריה שלמה כפי שקרה בקטגוריות האחרות בהם פועל המותג. מבחינה אסטרטגית מרמולייט הינו מותג עוגן בחברת דנשר ובמותג מושקע הון אנושי וכספי רב".
היקף המכירות של מרמולייט נאמד היום על כ-40 מיליון ₪, היעד שהוצב בהשקת המותג, לפני כ-10 חודשים. הצפי הינו כי השוקולד יהווה 30% מכירות מתוך כלל מוצרי מרמולייט.
מיום השקת מרמולייט הוכפלו מכירות המותג, המותג דנשר חיזק מודעות צרכנית בתחום הבריאות. דנשר בהשקת מרמולייט הכריזה על רצון לקחת בעלות על קטגוריית ה"ללא תוספת סוכר" וכך עשתה. בסקר שנערך על-ידי "טלסקר" עולה כי המודעות נעזרת, מרמולייט תפס 24% לפני השקת המותג ולאחר ההשקה מודעות כללית נאמדת על כ-57%.
שוק השוקולד בישראל נחלק, לארבעה תחומים: טבלאות, חטיפים, ממרחים ובונבורייות. לפי נתוני נילסן, שוק הטבלאות מגלגל 180 מיליון ₪. קטגוריית שוקולד ללא תוספת סוכר מהווה כיום רק 1.8% נתח שוק מתוך סה"כ שוק וטבלאות השוקולד.
השקת סדרת שוקולד מרמולייט ללא תוספת סוכר תלווה בקמפיין פרסום מרמולייט, תדמיתי למותג,באמצעות משרד הפרסום שמעוני פיקנלשטיין FCB שיעלה בחודש הבא, תחת הסיסמא "מרמולייט- החיים מתוקים ללא סוכר". כמו כן, מתוכננת פעילות שיווקית נרחבת מתחת לקו באמצעות דיול ב-80 נקודות מכירה,סטנדים, הלבשת מדפים, טעימות ומבצעים.
הסדרה החדשה כוללת 4 מוצרים:
שוקולד חלב במילוי נוגט אגוזים, מחיר לצרכן: 9.99-10.99 שקל.
שוקולד חלב עם שבבי שקדים, מחיר לצרכן: 7.99-8.99 שקל.
שוקולד חלב, מחיר צרכן: 7.99-8.99 שקל.
שוקולד מריר: מחיר לצרכן: 7.99-8.99 שקל.
חברת דנשר החלה את פעילותה לפני 30 שנה והנה אחת מחברות שיווק מכירות והפצה המובילות בישראל.
דנשר משווקת ומפיצה בין היתר את המותגים: מרמולייט (מזון ללא סוכר), טואלט דק ניקוי אסלות, רייד (קוטל חרקים), גלייד (בישום הבית), פלדג' לניקוי רהיטים, אדג' ג'ל גילוח, פרש וואנס, אנרג'ייזר, אורל בי, מרידול, גלילונית, קליאו, פופסטאר (פופקורן למיקרוגל), פמילי, פוג'י, וילדה ועוד..

תאריך:  22/12/2004   |   עודכן:  22/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il