X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם ישראכרט; קמפיין שידגיש את ערכי ואהדת הציבור לכרטיס האשראי הישראלי
▪  ▪  ▪

תשלובת ישראכרט יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף לחיזוק המותג ישראכרט:הקמפיין ידגיש את ערכיו ואת אהדת הציבור לכרטיס האשראי הישראלי הייחודי.
לראשונה בישראל ! משולב מערך הטבות קבוע, "ישראכרט פלוס", לכרטיס המקומי.
חיים קרופסקי, מנכ"ל התשלובת: "ישראכרט הוא מותג ייחודי ותחרותי בשוק כרטיסי האשראי בישראל בשל ההשקעה רבת השנים במותג ובשל האהדה והמוניטין המיוחסים לו".
היקף הקמפיין: 700,000 $.
תשלובת ישראכרט פותחת את שנת 2002 בקמפיין תדמיתי רחב היקף לחיזוק המותג ישראכרט. הקמפיין ממשיך את הקונספט הפרסומי של התשלובת - "ליהנות מהחיים".
חיים קרופסקי, מנכ"ל התשלובת מסר, כי הלקוחות הרבים המחזיקים בכרטיס הישראכרט הם ההוכחה לכך שהכרטיס הוא סיפור הצלחה וכי ישראכרט הוא מותג ייחודי בשוק כרטיסי האשראי בישראל. עוד הוסיף, כי גם בשנת 2002 ימשיך הכרטיס להיות מותג תחרותי בשוק באמצעות המגוון הרחב של השירותים וההטבות שיקנה ללקוחות המחזיקים בו.
הקמפיין אשר ממשיך את הקונספט הפרסומי של התשלובת - "ליהנות מהחיים" בא להדגיש, כי מדובר במוצר מבוקש ואהוד במיוחד. ממחקרים שערכה ישראכרט עולה, כי כרטיס ישראכרט נתפס בעיני הצעירים כמוצר המסמל את המעבר לעולם הבוגרים בדיוק כמו קבלת רשיון הנהיגה, קבלת צו גיוס ונסיעה לחו"ל ללא ליווי ההורים. עוד עולה, כי לכרטיס מנוכסים ערכים רגשיים רבים מכיוון שהוא כרטיס האשראי הראשון בו מחזיקים הצעירים וממנו הם מתקדמים לכרטיסי אשראי נוספים.
יש להוסיף, כי עד היום נהנו לקוחות ישראכרט משלל המבצעים השוטפים של התשלובת. מעתה חידוש: מחזיקי כרטיס אשראי ישראכרט בלבד ייהנו ממערך הטבות קבוע לכרטיס, "ישראכרט פלוס" שיכלול הצעות ייחודיות ללמעלה מ-1000 בתי עסק בישראל, מה שיהפוך את השימוש בכרטיס למשתלם עוד יותר ועדיף על פני כרטיסים אחרים.
דוגמאות לבתי העסק אשר במסגרתם יוענקו ההטבות: רשת ורדינון, אופטיקה הלפרין, רשת אל-גאוצ'ו, קפולסקי, רהיטי ניקולטי, רהיטי דקור, מכון שחר ועוד רבים אחרים.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה מבית היוצר "שלמור אבנון עמיחי /Y&R" המתאר ילד אשר מכין לעצמו כרטיס ישראכרט ילדותי מקרטון. לאחר בית הספר ניגש הילד לחנות ממתקים כדי לקנות סוכריות ומתכוון לשלם באמצעות הכרטיס "הילדותי". הסרט נסגר באמירה: "סבלנות...יום אחד גם לך יהיה כרטיס ישראכרט ותוכל ליהנות מהחיים כמו גדול".
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: יורם לוי
קופירייטר: יאיר זיסר
ארט דיירקטור: אדי פוקס
סופרוויזר: שירלי אושיה
תקציבאית: מירב הראל
מנהלת מח' מחקר: טלי קשטן
פלנינג: דנית שלו
מפיקת משרד: לילך גור אריה
חברת הפקה: ישי הדס
במאי: רני כרמלי
מדיה: מדיה אדג'- הדר להט, אפרת רבינוביץ

תאריך:  03/03/2002   |   עודכן:  03/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il