X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

טרה בקמפיין טלוויזיה
ל-"טרה קידס" - מותג הילדים של טרה בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
מחלבת טרה עולה בקמפיין ל"טרה קידס" מותג הילדים של המחלבה, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, למשך כשלושה שבועות, כולל סרטונים בערוץ 2 ובערוץ 10 וממשיך את הצגת הקו החדש של מוצרים מזינים ובריאים בקטגוריית מעדני החלב והיוגורט המיועדים לילדים ולפעוטות.
סדרת טרה קידס כוללת 13 מוצרים ביניהם: 2 מעדני גבינה (4X50 גרם כ"א), מעדן גבינה מוקצפת 125 גרם, 2 יוגורטים בטעמי תות ומשמש, 3 מעדני חלב, 4 מוצרי משקה בשקית ו-גבינת שוקולד למריחה.
את סרטון הפרסומת של טרה קידס מובילים השחקנית נתי קלוגר (המופע המרכזי, ערב אדיר) ופלג חזקיהו בן ה-7, נכדו של השחקן אבנר חזקיהו ז"ל ובנו של השחקן רמי חזקיהו (אני פה בגלל אשתי).
טרה השיקה את סדרת טרה קידס לפני כשלושה חודשים במסגרת מהלך אסטרטגי במסגרתו השיקה לוגו חדש ועיצבה את אריזות מוצריה בהם יוגורט, מעדני גבינות, מעדני חלב ושקיות משקה, כאשר לכולם צבעוניות זהה המשדרת "קוליות", ילדותיות ושמחה. הלוגו של טרה קידס מופיע בהבלטה על כל אריזות המוצרים וניתן דגש לנושא התזונה, תוך תיאור המוצר. על כל המוצרים מופיעה כפית מאוירת כדמות שבאה ליצור הזדהות של הילדים עם הדמות ועם עולם התוכן של המוצרים. בסדרת מעדני הגבינה מופיעה טבלת ויטמינים המפרטת את ההעשרות התזונתיות של המוצרים. כמו כן על המוצרים בסדרת מעדני הגבינה, מופיע אייקון חדש "מועשר בויטמינים".
על הסרטון
מדי יום נמצאים ההורים והילדים במצבים רבים של משא ומתן על דרישות שונות ועל רצונות שונים הן של הילדים והן של ההורים. רבים מהויכוחים הם על מה יאכל הילד לעומת מה רוצה הילד לאכול.בסרטון נעשתה אנלוגיה של המשא ומתן היומיומי הזה לדו קרב במערב הפרוע.סרטון הפרסומת מתאר את הדו-קרב היומיומי בין ההורים לילדים על מה יאכלו הילדים, כדו-קרב באווירת המערב הפרוע המתרחשת במטבח הביתי. הילד ואמו מחליפים מבטים קשוחים ומחכים לראות מי ימצמץ ראשון. לבסוף שולפת האם טרה קידס מתוך הכרה שמדובר במוצר שהוא טוב לילד ועדיף על ממתקים שונים, הילד שולף כפית מתוך הבנה שזה מוצר מעניין, טעים וקולי ובכך מתקצר/ נגמר המשא ומתן, הילד אוכל בהנאה...
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים.
מנהל קריאטיב-יורם דמבינסקי, קופירייטר-בועז הלחמי, ארטדריקטור-גדי פוליטי סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה-סלביה גבע, פלנרית-ענת בן יעקב, סמנכ"ל לקוחות-רן ברנע תקציבאית-מירב דואק, מפיקת משרד-שרון בן דוד, חברת הפקה-מולה הפקות.

תאריך:  26/12/2004   |   עודכן:  26/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il