X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרוקטר אנד גמבל
▪  ▪  ▪

רוצים לדעת, סוף סוף, מיהו "מלך הפלאפל" האמיתי?
פרוקטר אנד גמבל עולה עם קמפיין טלוויזיה לנוזל הכלים פיירי בהשקעה מדווחת של מיליון שקל.
הסרטון מהווה את סיום סאגת הסרטים הפופולארית על היריבות בין שני הטוענים ל"מלכי הפלאפל"ץ
פיירי, נוזל הכלים, מבית פרוקטר אנד גמבל, עולה בימים אלה עם קמפיין טלוויזיה חדש, בהשקעה בת מליון ₪, באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי ורשבסקי.
הסרטון, מהוה את החלק המסיים בסאגת הפרסומות, שתארו את המלחמות העקובות משמן בין שני דוכני פלאפל יריבים, הטוענים לתואר "מלך הפלאפל" ומתחרים ביניהם בכל, אפילו בשטיפת הכלים. הקמפיין נבנה בצורה עלילתית וסיפק "טלנובלה פירסומית" לאורך השנה האחרונה וזכה לאחוזי זכירות גבוהים במיוחד.
בפרק האחרון, מנסה אחד המתחרים לנצח את יריבו בתחרות שטיפת הכלים, באמצעות מכת נוק אאוט "מלוכלכת" במיוחד, של ניתוק המים החמים ליריבו. למרות זאת בעזרת פיירי, מצליח "המלך האמיתי" לנקות את הכלים בצורה הטובה והמהירה ביותר. או אז נשבר יריבו ומודה בהכנעה כי "פייר, בניקיון אין כמו פיירי".
אורן ויימן, מנהל השיווק של פיירי, בפרוקטר אנד גמבל ישראל: "קמפיין הפלאפל על שני פרקיו הקודמים, נחשב בעיני הציבור, על-פי מחקרים שערכנו, לקמפיין הטוב ביותר ו"הישראלי" ביותר של פרוקטר אנד גמבל בכל שנותיה בישראל. הקמפיין מתאר בהומור את התחרותיות האופיינית לישראלים, בצורת טלנובלה, תוך כדי הדגמת תכונות הניקיון הייחודיות לפיירי. דמויות המתחרים הציוריות בסדרה, שזכו לזכירות גבוהה ביותר, יככבו גם בפעילויות קד"מ ובפעילויות נלוות נוספות".
שוק נוזלי הכלים בישראל, מגלגל כ-67 מליון שקל. פיירי סיים את הרבעון האחרון בנתח שוק כספי של 27.8% המהווה את נתח השוק הגבוה ביותר של המותג מאז השקתו.
שחקנים נוספים בשוק הם: פלמוליב-38.1%, סנו-10.8%, סוד 8.6% (נילסן כספי).

תאריך:  26/12/2004   |   עודכן:  26/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il