X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

"אני וג'סיקה כבר הרבה זמן ביחד, ו... החלטתי שהקשר בינינו רציני מספיק, כדי ש... שג'סיקה תלמד מאמא להכין את העוף של יום שישי"
אסם מעלה קמפיין תדמיתי חדש למרקי התיבול בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח
אסם, מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש למרקי התיבול, תחת הקונספט הקולינרי: "מרקי תיבול אסם - טעם שמחזיר אותי הביתה". בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, מעביר את המסר כי אסם הינה חברה אשר מוצריה הינם חלק מההוויה הביתית והישראלית - מרקי התיבול המשתלבים כמעט בכל בישול, הם למעשה לב ליבו של הבישול הביתי. את הקמפיין מוביל יונתן, המככב בכל הקמפיינים של התחום הקולינרי של אסם.
הקמפיין החדש מציג את יונתן, החי בניו יורק, טס עם חברתו היהודיה אמריקנית לארץ, על מנת להכיר לה את הוריו. המשפחה של יונתן יושבת סביב שולחן ארוחת ערב יום שישי, יחד עם הזוג הצעיר ובמרכז השולחן העמוס בכל טוב קדרת עוף מהבילה. יונתן נעמד, לוקח כוס יין ומקיש עליה, החברה, המתרגשת, מהנהנת בראשה בהתלהבות, כאילו היא כבר יודעת מה הוא הולך להגיד. יונתן מכחכח בגרונו, מסתכל על ג'סיקה במבט אוהב ולוקח את ידה בידו ואומר: הממ... אני וג'סיקה כבר הרבה זמן ביחד, ו... החלטתי שהקשר בינינו רציני מספיק, כדי ש... שג'סיקה תלמד מאמא להכין את העוף של יום שישי"-זו הדרך המחוספסת והמבוישת של יונתן להציע נישואין לג'סיקה. כולם מסתכלים עליו במבוכה ושנייה לאחר מכן בשמחה, מוחאים כפיים ומחבקים אחד את השני, תוך איחולי "מזל טוב", כאשר הקריין אומר ברקע: מרקי תיבול אסם. מעשירים כל תבשיל בטעם ביתי נפלא!
הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24.
קרדיטים:
סמנכ"ל לקוחות - ערן גרינברג
מנהל לקוחות - עדי כהן - סברוב
תקציבאי - עדית פיכמן
פלנר - ניר אפריימי
סמנכ"ל קריאטיב - אסי שביט
מנהל קריאטיב - ערן ברקן
קופי - נעם פתחי
ארט - גולן נוחיאן
מנהלת מחלקת הפקה - שירלי זלצמן
מפיקה - ליאת משה

תאריך:  09/01/2005   |   עודכן:  09/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il