במקום הרמת כוסית ושי לחג הפסח- תרמו כלל ביטוח וסוכני החברה תווי קניה בשווי 1500 ש"ח לעשרות משפחות נפגעי אסון המטוס הסיבירי בים השחור.
· אביגדור קפלן: כלל ביטוח והסוכנים החליטו לוותר השנה על הרמת הכוסית והשי לחג לרגל האירועים הקשים במדינה
· התרומה באמצעות סל"ע - מרכז סיוע לעולה במשבר
חברת כלל ביטוח וסוכני החברה תרמו תווי קניה כמתנת חג הפסח למשפחות נפגעי אסון המטוס הסיבירי בים השחור. דורית זינגר, סמנכ"ל שיווק ומו"פ בכלל ביטוח, העבירה את התווים לעשרות משפחות ששכלו את יקיריהן באסון שארע בחודש אוקטובר 2001. כל משפחה קיבלה תווי קניה בסך 1500 ש"ח ברשתות שיווק מובילות, מתנת כלל ביטוח וסוכני הביטוח שלה.
השי נמסר לעולים במהלך סוף שבוע שאורגן עבורם בקיבוץ גינוסר על-ידי סל"ע - מרכז סיוע לעולה במשבר. באיגרת ברכה למשפחות כתב מנכ"ל חברת כלל ביטוח, אביגדור קפלן, כי החברה נוהגת בכל שנה לחגוג את בוא חג הפסח בהרמת כוסית לחיים ובמתן שי לחג. השנה, על רקע האירועים הקשים הפוגעים בכל מגזרי החברה בישראל, הוחלט בכלל ביטוח, בעצה אחת עם סוכני החברה, לציין את החג בסיוע הומניטרי לקבוצה שסבלה אובדן קשה במיוחד בחודשים האחרונים.
כלל ביטוח יזמה את הפניה לסל"ע, שתמך בשנים האחרונות ביותר מ-7500 משפחות של עולים מחבר המדינות ומאתיופיה שנקלעו למצבים קשים.
"בשום דרך שהיא לא נוכל לנחם אתכם על אובדנכם העצום, אבל אולי בדרך בה בחרנו - נוכל לשמח אתכם לקראת חג הפסח ולהעביר אליכם את התחושה שלנו: אנחנו זוכרים אתכם, אתם לא לבד" כתב אביגדור קפלן לעולים החדשים.
קרובי המשפחה הגיבו בהתרגשות רבה על המחווה, ובעיקר על תשומת הלב האישית. בשיחות עם דורית זינגר הדגישו, כי יותר מכל חשובה להם העובדה שלא נשכחו. "עצם זה שהגעת אלינו בעצמך לשוחח איתנו ולהעניק את השי, זו המתנה החשובה ביותר", אמרה אשה שביקשה להשאר בעילום שם והדגישה, כי "הדבר הקשה מכל זה להגיע למצב שבו אני מקבלת תרומה".